Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری با بیان اینکه همواره در کنار مردم و با مردم هستیم، گفت: قریب به ۴۰۰ کانکس اسکان موقت پیش‌ساخته برای استقرار زلزله‌زدگان شهرستان بندرلنگه در این مناطق مستقر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز یکشنبه ضمن بازدید میدانی از منطقه زلزله زده «مهران» بندر لنگه گفت: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار داشته و بنا بر تأکید و دستور سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه و ابلاغ سلام گرم و محبت آمیز ایشان بعنوان یک سرباز ولایت و فرمانده مؤمن، مردمی و مردم دوست سپاه پاسداران به شما مردم حادثه دیده ، تأکید فرمودند هر گونه امداد و کمک رسانی که بشود برای کاهش مشکلات و آلام مردم نجیب این منطقه که عمومأ برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند انجام دهیم ، اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنگسیری با اشاره به فعالیت جهادی همه دستگاه های اجرایی استان تقدیر و تشکر از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و سایر مسئولین امداد رسان و گروه های جهادی اظهار کرد: فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زمان وقوع حادثه در روستای «سایه خوش» و روستاهای همجوار آسیب دیده حضور یافته ، برنامه ریزی برای اقدامات فوری، آوار برداری انجام شد، تعدادی از مجروحین که جراحت شدیدی داشتند با بالگردهای هوادریای نیرو دریایی سپاه به موقع به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند و امداد هوایی لازم صورت گرفت ، مهندسی نیروی دریایی سپاه از دیروز با انتقال تجهیزات سنگین مهندسی به منطقه زلزله زده در روستای «سایه خوش» حضور یافته و موضوع بازگشایی معابر و جاده ها در حال اقدام هستند، چند وسیله دیگر هم امروز برای سرعت عمل به آنها اضافه می شوند ، دو باب چادر گروهی با تجهیز آن به وسایل سرمایشی بر پا می شود، تعدادی یخچال و کولر گازی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی افزود: با انتقال سازه های پیش ساخته مورد نیاز برای مردم مثل سرویس بهداشتی و حمام امروز و فردا آماده و احداث می شوند، حدود چهارصد کانکس اسکان موقت پیش ساخته برای سکونت موقت مردم در منطقه با حمایت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه تحویل مردم می گردد، دو اکیپ سیار بهداشت و درمان تا رفع کامل مشکلات و نیاز مردم در منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند ، همکاری هم افزا با سایر دستگاه های امدادی و همکاران زحمت کش در ستاد بحران استان ادامه خداهد داشت ، توزیع آب معدنی و بهداشتی در صورت نیاز تا زمان اتصال انشعابات منازل به آب شبکه روستایی ادامه می یابد و در آوار برداری به دیگر دستگاه مجری کمک می کنیم تا هر چه سریعتر مشکلات روبنایی مرتفع و فضای روستا برای اقدامات بعدی و ساخت ابنیه های مستحکم آماده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در کنار مردم هستیم،با مردم هستیم،خادم مردمیم ،افتخار می کنیم بتوانیم مشکل این مردم نجیب و بزرگ که حالا بر اساس حادثه طبیعی ممکن است در هر جایی و برای هر کسی پیش بیاید را مرتفع نماییم ، در هر نقطه ای که نیاز باشد با تمام وجود با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی با بکارگیری منابع ، امکانات و تجهیزات حاضرخواهیم شد تا انشاء الله بخشی از گرفتاری و آلام مردم عزیز کم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه پیش ساخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم