Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید بزرگترین پالایشگاه ونزوئلا که قادر به تولید ۶۴۵هزار بشکه نفت در روز است به علت قطع برق، متوقف شد.

به گزارش ایران اکونومیست، خبرگزاری رویترز یکشنبه با انتشار این خبر افزود: به گفته پنج نفر از افراد مطلع، بزرگترین پالایشگاه نفت ونزوئلا اواخر روز شنبه (به وقت محلی) به علت بروز قطعی برق، در خاموشی فرو رفت و تولید فراورده‌های نفتی این پالایشگاه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز درادامه گزارش داد: « آموائی » (Amuay) تنها واحد پالایشگاهی در «مجتمع پالایشگاه پاراگوانا» ونزوئلا است که قادر به تولید بنزین بوده  و به موجب اختلال بوجود آمده در سیستم برق در واحدهای مجاور، دچار توقف در تولید شده است.

یک فرد آگاه که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت: "خاموشی در پالایشگاه آموائی، بروز مشکل برق و خاموشی کامل این بخش از پالایشگاه ممکن است کارخانه‌های تقطیر و کاتالیزور را تحت تاثیر قرار دهد که در حال حاضر توان تولید حدود ۸۰ درصد بنزین کشور را دارد»."

رویترز افزود: این مشکل ناشی از خرابی در نیروگاهی است که برق  این مجتمع پالایشگاهی در ونزوئلا را تامین می‌کند اما بیشترین تاثیر خاموشی ناشی از قطع برق بر پالایشگاه آموائی بوده است، در حالی که برق رسانی از سرگرفته شده  اما هنوز مساله توقف در پردازش در فراورده نفتی دراین پالایشگاه رفع نشده است.

رویترز به جزئیات بیشتر این خبر اشاره ای نکرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کاراکاس ، پالایشگاه نفت ، ونزوئلا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کاراکاس پالایشگاه نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده