Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:54:14 GMT

برخورد مینی‌بوس به صخره ٩ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۳۷۷

برخورد مینی‌بوس به صخره ٩ مصدوم برجا گذاشت

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از مصدومیت ٩ نفر به دلیل برخورد یک دستگاه مینی بوس به صخره در جاده امام زاده ابراهیم شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر پیمان اسدی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: با دریافت این خبر ساعت ٢٠ امشب تیم های اورژانس منطقه به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه مصدومان توسط اورژانس پیش بیمارستانی منطقه، مورد امدادرسانی قرار گرفتند، افزود: ٢ نفر در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و هفت نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا شفت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از رانندگان خواست تا برای پیشگیری از حوادث ترافیکی با سرعت مطمئنه برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با اشاره به خدمات شبانه روزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان خاطر نشان کرد: مردم در  صورت نیار به خدمات اورژانس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

شفت از شهرستان های گیلان است، این شهرستان از شمال شرق به رشت مرکز استان و از جنوب و جنوب شرقی به استان زنجان و شهرستان رودبار و از غرب به شهرستان فومن و صومعه سرا محدود است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رشت سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای حوادث رانندگی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اورژانس پیش بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم