Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند یکشنبه شب در حاشیه این مراسم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان و همچنین روستاهای این شهرستان در زمین چمن استادیوم تختی شهر دماوند با اجرای حاج ابوذر روحی برگزار شد، اظهار داشت: امروز دور هم جمع شدیم تا در این مراسم باشکوه و به یاد ماندنی، ارادت خود را به حضرت ولیعصر(عج) نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گردهمایی بزرگ نشان از صمیمیت مردم شهرستان نسبت به ساحت مقدس امام زمان (عج) دارد، گفت: سرود "سلام فرمانده" آمیزه‌ای از اخلاص، صفا و بصیرت است و تردیدی نیست که همین موضوع، در وسعت انتشار آن بسیار مؤثر بوده و چه بسا اصلی‌ترین عامل آن باشد چراکه در قلب یکایک ملت ایران اسلامی و کشورهای همسایه نفوذ کرده است.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید براینکه خوشحالیم این حرکت فرهنگی در کشور ما رقم خورده است، گفت: سرود "سلام فرمانده" به عنوان یک حرکت الهام‌بخش و الگوی ارزشمند است؛ تولید محصولات فرهنگی و آثار هنری در جهاد تبیین باید افزایش یابد و "سلام فرمانده" یک نقطه آغاز و یک حرکت الگو ساز است.

سرود "سلام فرمانده"، نماد عشق مردم مسلمان به حضرت ولیعصر(عج)

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرود "سلام فرمانده" به نماد عشق مردم مسلمان به ساحت مقدس امام زمان (عج)، احترام به شهدا و مجاهدان و مبارزان و پیشگامان جهاد تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند و عنایت اهل بیت(ع) این حرکت فرهنگی به خار چشم دشمنان و مورد استقبال جوانان، نوجوانان و کودکان سراسر کشور تبدیل شده است، افزود: این نمادها و نشانه ها باید گسترش یابد و شعائر اسلامی و آنچه بنام قرآن و اهل بیت (ع) است باید توسعه یابد.

فتاح ادامه داد: اینکه مردم کشور نظام و انقلاب خود را دوست دارند، امروز از نظر روانی و امیدبخشی برای دردهای جامعه دارو است و باید شور و نشاط را در کنار رفع مشکلات اقتصادی کشور، ایجاد کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز باید داشته ها و توانایی های خود را بدانیم، ببینیم و نشان دهیم، بیان داشت: امروز در شهرستان دماوند افتخار داریم در ایام ذی‌الحجه شاهد برگزاری این همایش بزرگ باشیم تا مردم ابراز علاقه خود را به امام زمان (عج) نشان دهند که لازم است این مهم گسترش یابد و آماده ظهور حضرت حجت باشیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم برنامه های هنری و فرهنگی دیگری همچون هنرهای رزمی، نقاشی صورت و غیره برگزار شد.

برچسب‌ها سلام فرمانده شهرستان دماوند امام زمان(عج)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلام فرمانده شهرستان دماوند امام زمان عج سلام فرمانده شهرستان دماوند امام زمان عج شهرستان دماوند سلام فرمانده امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)