Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ازدواج  گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ۲ سال وقفه افتاد.

او گفت: راه اندازی‌ خانه‌های جوان از سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا کنون ۱۹ خانه جوان در این استان در حال ساخت بوده و تعدادی از این خانه های جوان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در استان فعال بود که هم‌اینک شاهد فعالیت ۲۶۰ سمن در این حوزه هستیم.

او گفت: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

کرد زابلی  گفت: میانگین سن ازدواج در بین مردان سیستان و بلوچستان ۲۵ است.

او گفت: ۲۷ هزار و ۴۸۱ واقعه ازدواج و حدود ۲ هزار و ۹۸۹ واقعه طلاق در سال ۱۳۹۹ در سیستان و بلوچستان به قوع پیوسته است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پارسال ۲۸ هزار و ۸۲۹ واقعه ازدواج و بیش‌از سه هزار و ۱۰۲ واقعه طلاق در این استان به ثبت رسیده است.

او گفت:۵۸۳ کارگاه آموزشی ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۴۶ میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان این استان به طور رایگان برگزار شده است.

کرد زابلی  گفت:۲۴۳ سری جهیزیه از طریق مجمع خیران سلامت پارسال در بین جوانان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

او گفت: هشت مرکز مشاوره ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴ مورد کلیپ، محتوایی در خصوص ازدواج توسط این اداره‌کل تهیه و منتشر شده است.

او گفت: امسال بیش‌از ۲۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج در بانک‌های عامل نام‌نویسی کرده‌اند.

کرد گفت: برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان،برگزاری جشن وصال، ترویج فرهنگ ازدواج آسان از طریق رسانه و فضای مجازی،برگزاری ستاد ساماندهی ازدواج و برگزاری ۷۰ کارگاه آموزشی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هفته ازدواج ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان هفته ازدواج او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • گرامیداشت روز معلم