Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:55:19 GMT

خط قرمز من استقلال است!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۸۲۶

خط قرمز من استقلال است!

پیشکسوت استقلال بیان کرد مشکل اصلی استقلال این است که آجورلو حرف نمی‌زند، او متاسفانه پاسخگو نیست، چرا ایشان از شرایط تیم حرف نمی‌زند؟ چرا نمی‌گوید چه کسانی برای استقلال یارگیری می‌کنند؟

علی لطیفی اظهار کرد: روز اول نگران استقلال نبودم چرا که قرار بود شاکله اصلی تیمی که قهرمان شده بود حفظ شود و در ادامه دو سه مهره تاثیرگذار در فاز هجومی جذب و تیم را تقویت کنند اما استقلال نه تنها نتوانست در بحث یارگیری نفرات خوبی را به خدمت بگیرد بلکه بازیکنان تاثیرگذار خود را که نقش مهمی در قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر داشتند را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چه کسانی برای استقلال یارگیری می‌کنند؟ پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو فوتبالی هیات مدیره استقلال هستند که در مصاحبه‌هایشان اعلام می‌کنند اختیار تام ندارند؟ پس چه کسی اختیار تام دارد؟ این پرسش را چه کسی باید پاسخ دهد.

لطیفی تصریح کرد: آجورلو را دوست دارم و زودتر از همه افرادی که کنار آجورلو هستند ایشان را می‌شناسم و در پاس شاگردش بودم اما خط قرمز من استقلال است، او باید حرف بزند.

وی تاکید کرد: مدیرعامل استقلال باید حرف بزند، او که فصل پیش عملکرد خوبی داشت باید درباره عملکرد امسالش حرف بزند، او توضیح دهد که چرا در فصل و نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت؟ من وامدار هیچ کس نیستم و خط قرمز من استقلال است.

بازیکن اسبق استقلال گفت: در استقلال نفرات بزرگی بودند که می‌توانند به این تیم کمک کنند، شاید آجورلو با افراد دیگری راحت باشد اما اینجا استقلال است و باید از افرادی که خاک استقلال را خورده‌اند استفاده کنند نه افرادی که تخصصی ندارند و و فقط چون با او آشنا هستند در کنار باشگاه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری سان؛ همه زن‌هایی که رونالدو با آن‌ها در ارتباط بوده است/عکس علی پروین با ادب‌ترین فوتبالیست ایران است! حکم ویلموتس شکست

254 258

کد خبر 1647700

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس