Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی عرصه زندگی است و در میان هزاران مزایا، معایبی نیز دارد که در تلاش هستیم اشکالات موجود در طرح تنظیم‌گری فضای مجازی را برطرف کنیم.

لطف‌الله سیاهکلی در نشست با اصحاب رسانه که عصر یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد؛ با بیان اینکه با شعار خدمت محوری در انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: متأسفانه مطالبه‌گری از سوی مردم در قزوین ضعیف است زیرا دارای مردم فهیمی هستیم که کلاس ادبی خودشان را حفظ می‌کنند اما بدانند اگر مطالبه نکنند در حوزه خدمت‌رسانی شاهد ضعف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان بر شعار خدمت‌محوری و گفتمان‌سازی هستم و به رسانه‌هایی که علیه ما صحبت کردند گله‌ای نکردم زیرا اگر رسانه‌های مخالف وجود نداشته باشند جریان‌سازی صورت نمی‌گیرد و از مخالفان نیز تشکر می‌کنم اما انتظار می‌رود انصاف و اشراف در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از ایده‌های اصحاب رسانه در جهت ارتقا و تأمین معیشتشان استقبال خواهم کرد تا بتوانیم برای این قشر شریف قدم مؤثر برداریم.

وی بیان کرد: رسانه‌ها در جریان کرونا آسیب‌های بسیاری را متحمل شدند بنابراین در تلاش هستیم بخش مشخصی از بودجه سال آینده به فعالان این حوزه اختصاص یابد تا کمکی به معیشت آنان باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به روستاهایی همچون کوهین، طارم، الموت شرقی، آبیک سفر کرده‌ام و حدود ۱۲ روستا باقی مانده است که در اسرع وقت به صحبت با اهالی این روستاها درباره مشکلاتشان خواهم پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مدیریت آب مشکل وجود دارد زیرا مدیریت الزاماً سدسازی نیست بلکه منظور استفاده صحیح از آب است. مسئله آب شرب قزوین حل شده و امیدوار هستیم تا یک سال آینده آب شرب به طوری تأمین شود که بتوانیم منابع زیرزمینی را به درستی مدیریت کنیم.

در انتصابات دخالت نمی‌کنم

سیاهکلی در پاسخ به یکی از خبرنگاران بیان کرد: در انتصاب مدیرانی همچون مدیرکل آموزش و پرورش نقش نداشته‌ام و اگر شخصی را برای جایگاهی معرفی کنم اصراری بر انتصاب نخواهم داشت.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم کلاس مدیریتی استان در سطح خوبی قرار ندارد و تاکنون استاندار معقولی که بتواند فعالیت‌های مؤثری انجام دهد روی کار نیامده است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در سال گذشته افزایش بودجه مناسبی را شاهد بودیم اما در سال جاری متوجه تنظیم و تصویب بودجه نبودیم، هرچند در سفر ریاست جمهوری اشکالات بودجه جبران شد اما میزان تخصیص بودجه به قزوین ضعف قابل توجهی دارد.

وی درباره طرح صیانت از فضای مجازی خاطرنشان کرد: شخصاً مخالف طرح صیانت بودم و با سخنرانی در مجلس سبب اصلاح این طرح شدم که مجدد این طرح با ۸۰ درصد تغییر با نام طرح حمایت روی صحن برگشت و درنهایت این طرح با بهره‌گیری از تیم تخصصی با نام تنظیم‌گری فضای مجازی با ۹۰ درصد تغییر در صحن مطرح شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای مجازی عرصه زندگی است و در میان هزاران مزایا، معایبی نیز دارد که در تلاش هستیم اشکالات موجود در طرح تنظیم‌گری فضای مجازی را برطرف کنیم.

سردمدار استیضاح وزیر صمت بودم

وی افزود: سردمدار استیضاح وزارت صمت بودم زیرا این وزارت به درستی اداره نمی‌شود و اگر قرار باشد آقا فاطمی امین مجدد وزیر شود باید در مجلس رأی بگیرد زیرا ایشان مناسب جایگاه بازرگانی و صنعت نیستند.

این مسئول درباره تذکرات خود به وزیر صمت یادآور شد: نگاه دوستان در برخی کلیدواژه‌ها غلط است و وزیر صمت در پاسخ به سوالات بنده درباره چرایی وضعیت کنونی بازار خودرو گفتند خودرو به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است، اما اینطور نیست چراکه خودرو کالای اساسی زندگی است و بازار را رقابت، عرضه و تقاضا معنادار و تنظیم می‌کند و راهکار کنترل شرایط فعلی در حوزه خودرو، تولید و واردات است.

این نماینده مجلس در پاسخ به مطالبات خبرنگاران درباره آبیک تشریح کرد: درخصوص سیمان آبیک مهم‌ترین مسئله وجود آلاینده‌هاست که بنا شده طی هفته آینده جلساتی با سیاست‌مداران استان البرز برای مرتفع کردن این مسئله برگزار شود.

وی عنوان کرد: برای بهبود شرایط آلاینده‌ها باید از تکنولوژی‌های نوین بهره گرفت تا با امکانات موجود اصلاحات انجام شود.

سیاهکلی ادامه داد: کار فعلی دولت در حوزه اقتصاد مورد نقد اقتصاددانان است زیرا ۲ قسمت کردن قیمت‌ها رانت محسوب می‌شود لذا در تلاش هستیم یارانه‌ای واریز شود که دهک‌های پایین دچار بحران معیشتی نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده مجلس قزوين لطف الله سیاهکلی تلاش هستیم فضای مجازی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد