Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تغییر وزرا مشکلی را حل نمی‌کند، اظهار کرد: همه فقط شعار می دهیم که بدون توجه به جناح بندی‌ها، باید از متخصصین جامعه استفاده کنیم اما در عمل چنین کاری را ندادیم من اصلاح طلب هستم اما به تمام وزرای دولت فعلی رأی دادم و تا حالا علیه آنها صحبت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به این سوال که تغییر وزرا چقدر باعث بهبود اوضاع کشور می‌شود، گفت: با آمدن و رفتن وزرا مشکلی حل نمی‌شود زیرا سیاست هایی که اتخاذ می‌کنیم، نادرست است و تا زمانی که این روند حاکم باشد، حتی اگر بهترین فرد را روی کار بیاورند، باز اوضاع به همین منوال خواهد ماند.

او ادامه داد: پیامبر(ص) در بدو ورود به مدینه، اوس و خزرج که صد سال با هم دشمن خونی بودند را با هم برادر کرد؛ ما هم با هم برادر بودیم اما دشمن شدیم؛ درحالی که این دشمنی ضد آن اسلامی و باوری است که شعار می‌دهیم. بنابراین جناح بندی ها را باید کنار بگذاریم و کسی که تجربه دارد و تجربه او قابل رویت است باید روی کار بیاید؛ ولو اینکه این فرد اصلا دوست ما نباشد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: همه اصولگراها و اصلاح طلبان این شعارها را می دهند اما در عمل هیچ کدام به آن عمل نکردند؛ آدمی که عملش درست باشد، مستقل از من و شما و مستقل از سلیقه ما است. من اصلاح طلب هستم اما به تمام وزرای دولت فعلی رأی دادم و تا حالا هم علیه آنها صحبت نکردم.

پزشکیان ادامه داد: من در تبریز گفتم اجازه دهید من منطقه محروم را درست کنم اما در جواب گفتند اگر این مناطق را درست کنی ما را بی عرضه خطاب می کنند! من هم گفتم خب اجازه دهید کل استان را درست کنم؛ سیاسیون جواب دادند که تو به خاطر رأی دنبال این کارها هستی!در حالی که من اگر به دولت فحش می‌دادم بیشتر رای می گیرفتم تا اینکه برای بهبود شرایط اوضاع به دولت کمک کنم! بنابراین سیاسی کاری‌ها مانع از این شده که بتوانیم اوضاع کشور را سرو سامان دهیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با جهتی که در قانونگذاری داریم و همچنین روند اداره کشور، اقتصاد به این سادگی قابل حل نیست. در قرآن آمده است «پیمانی که بستی خراب نکن زیرا تزلزل ایجاد می کند و به عذاب عظیم گرفتاری می شوی». امروز با شخصی قرارداد می بندیم، فردا می گوییم فاسد بود؛ امروز یک تصمیم می گیریم و روز بعد همان تصمیم را دبه می کنیم. لذا ثبات در قانونگذاری و دوم ارتباط با توسعه جهانی عامل تحول کشور است که در هیچ کدام موفق نبودیم.

پزشکیان در پایان با اشاره به خروج اساتید از کشور، گفت: علاوه بر مساله حقوق بازنشستگان که مشکلات بسیاری را به وجود آورده است ما با مشکل مهاجرت اساتید دانشگاه ها به دلیل حقوق مواجه هستیم. به اساتید دانشگاه ۳۰۰ دلار پول می‌دهند درحالی که کشورهای خارجی به همان استاد در صورت مهاجرت، ۱۰ هزار دلار خواهند داد بنابراین بسیاری از اساتید برای خروج از کشور درخواست کردند.

منبع: شفقنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسعود پزشکیان مهاجرت اساتید دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بنا به منطق قرآن، حقوق بین‌الملل و راهبرد عقلانی و عملگرانه ایجاد بازدارندگی، دلاورمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مجموعه نیروهای مسلح کشور، پاسخ کوبنده و تحقیرکننده‌ای به هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی وارد نمودند تا وعده صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی تحقق یابد و دشمنان دریابند که حقیرتر از آنند که بتوانند بدون هزینه به منافع ملی ایران اسلامی ضربه‌ای وارد کنند. خداوند در قرآن می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست (سوره مبارکه حج آیه 39)، و در جایی دیگر میفرماید: «وَقاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ»؛ و در راه خدا، با کسانی که با شما می جنگند، نبرد کنید (سوره مبارکه بقره آیه 190). این منطق قرآنی به ما می‌آموزد که در مقابل تجاوز دشمن، با اقتدار به مقابله بپردازیم.

از سوی دیگر براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق رسمی یک کشور در پاسخگویی به تجاوزات کشور متخاصم به رسمیت شناخته شده است. ایران مقتدر نیز با اعمال این حق ذاتی خود، در پاسخ به جنایات چند ماهه این رژیم سفاک علیه مستشاران نظامی و در مورد اخیر، حمله به کنسولگری کشور و به شهادت رساندن فرماندهای عالی رتبه نظامی ایران در سوریه، در یک تهاجم گسترده با حجم بالایی از پرتابه‌های موشکی و پهپادی به پایگاه‌های نظامی این رژیم، حمله‌ای بی سابقه نمود.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا ضمن تشکر از دلاورمردان مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت تنبیه سخت رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه از این اقدام را وظیفه همگانی مردم و جامعه دانشگاهی می‌داند و همه مردم را به وحدت ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمن خارجی دعوت می‌نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225455 برچسب‌ها ایران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایسکانیوز سوریه دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد