Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:31:48 GMT

خواب تابستانی دو تیم لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۳۰۸

خواب تابستانی دو تیم لیگ برتری

دو تیم لیگ برتری بی‌خبرترین تیم‌های حاضر در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که این روزها بازار نقل و انتقالات تابستانی حسابی داغ است و اکثر تیم های لیگ برتری حضور پرخبر و پرکاری را در این بازار دارند، فعلا خبری از ورودی برای دو تیم لیگ برتری نیست و مشخص نیست مدیران دو باشگاه چه سیاستی را برای تقویت تیم های خود برای شروع فصل در پیش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین تیم های لیگ برتری صنعت نفت آبادان که به تازگی رضا پرکاس را به عنوان سرمربی جذب کرده با جدایی محتمل 6-7 بازیکن روبرو است و هنوز نامی در لیست ورودی های آنها به ثبت نرسیده است. این در شرایطی است که وضعیت ملوان بندر انزلی هم چندان بهتر از نفت آبادان نیست.

قوهای سپید که با قهرمانی در لیگ دسته اول حدود یک ماه پیش بود جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کردند، هنوز فعالیت خاصی را در نقل و انتقالات نداشته و به نوعی در بلاتکلیفی به سر می برند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر ملوان تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی