Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:13:06 GMT

تشریح آخرین وضعیت پروژه پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۵۴۰

تشریح آخرین وضعیت پروژه پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه

بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده و از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است پروژه پالایشگاه آناهیتا بوده که طی سال‌های گذشته به صورت نیمه تمام رها شده است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته تنها اسم پالایشگاه آناهیتا در استان کرمانشاه مطرح شده اما برای پیشرفت کار اقدامات خوبی انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از اهداف مسئولان استان رسیدگی به موضوع پروژه‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: طی هفته گذشته با سهام دار این این پروژه که قرارگاه خاتم الانبیا است به همراه هلدینگ اهداف و وزارت نفت جلسات بررسی به همراه جمع بندی صورت گرفت.

امیری مقدم اضافه کرد: پس از جمع بندی وضعیت پالایشگاه آناهیتا به همراه تعدادی از نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت صورت گرفت و مقرر شد که قرارگاه خاتم الانبیا عملیات اجرایی پروژه را آغاز کند و با پیشرفت ۳۰ درصدی این پالایشگاه عملیات لوله گذاری برای تأمین خوراک مورد نیاز این پالایشگاه نیز آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عمده مشکلات استان کرمانشاه کلنگ زنی پروژه‌ها و سپس رها کردن آن است اما مدیریت ارشد استان کرمانشاه مصمم است که این پروژه را به وضعیت مطلوب برساند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پالایشگاه آناهیتا در سفر ریاست جمهوری نیز مطرح خواهد شد، گفت: بخشی از اعتبار پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا تأمین می‌شود و در تلاش هستیم در سفر آتی رئیس جمهور به استان کرمانشاه مابقی اعتبار لازم جذب شود.

وی بیان کرد: برای سفر رئیس جمهوری کار کارشناسی بسیار خوبی صورت گرفته و پروژه‌های نیمه تمام با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مصوبات پیش بینی شده و پروژه‌های کشاورزی، عمرانی، گردشگری برای این سفر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5530039

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه پالایشگاه اناهیتا استاندارکرمانشاه بهمن امیری مقدم پروژه عمرانی سفر استانی دولت سیزدهم وزارت نفت بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی مشهد کنکور ویروس کرونا زلزله آمار کرونا شیراز جهرم ایلام پالایشگاه آناهیتا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در چهار طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تأسیسات) ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.

کد خبر 747994

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی