Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز یکشنبه ضمن بازدید میدانی از منطقه زلزله زده «مهران» بندر لنگه گفت : نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار داشته و بنا بر تأکید و دستور سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه و ابلاغ سلام گرم و محبت آمیز ایشان بعنوان یک سرباز ولایت و فرمانده مؤمن، مردمی و مردم دوست سپاه پاسداران به شما مردم حادثه دیده ، تأکید فرمودند هر گونه امداد و کمک رسانی که بشود برای کاهش مشکلات و آلام مردم نجیب این منطقه که عمومأ برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند انجام دهیم، اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار تنگسیری با اشاره به فعالیت جهادی همه دستگاه های اجرایی استان تقدیر و تشکر از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و سایر مسئولین امداد رسان و گروه های جهادی اظهار کرد: فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زمان وقوع حادثه در روستای «سایه خوش» و روستاهای همجوار آسیب دیده حضور یافته، برنامه ریزی برای اقدامات فوری، آوار برداری انجام شد، تعدادی از مجروحان که جراحت شدیدی داشتند با بالگردهای هوادریای نیرو دریایی سپاه به موقع به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند و امداد هوایی لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: مهندسی نیروی دریایی سپاه از دیروز با انتقال تجهیزات سنگین مهندسی به منطقه زلزله زده در روستای «سایه خوش» حضور یافته و موضوع بازگشایی معابر و جاده ها در حال اقدام هستند، چند وسیله دیگر هم امروز برای سرعت عمل به آنها اضافه می شوند ، دو باب چادر گروهی با تجهیز آن به وسایل سرمایشی بر پا می شود، تعدادی یخچال و کولر گازی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی افزود: با انتقال سازه های پیش ساخته مورد نیاز برای مردم مثل سرویس بهداشتی و حمام امروز و فردا آماده و احداث می شوند، حدود چهارصد کانکس اسکان موقت پیش ساخته برای سکونت موقت مردم در منطقه با حمایت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه تحویل مردم می شود، دو اکیپ سیار بهداشت و درمان تا رفع کامل مشکلات و نیاز مردم در منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند.

به گفته سردار تنگسیری، همکاری هم افزا با سایر دستگاه های امدادی و همکاران زحمت کش در ستاد بحران استان ادامه خداهد داشت ، توزیع آب معدنی و بهداشتی در صورت نیاز تا زمان اتصال انشعابات منازل به آب شبکه روستایی ادامه می یابد و در آوار برداری به دیگر دستگاه مجری کمک می کنیم تا هر چه سریعتر مشکلات روبنایی مرتفع و فضای روستا برای اقدامات بعدی و ساخت ابنیه های مستحکم آماده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در کنار مردم هستیم،با مردم هستیم،خادم مردمیم ،افتخار می کنیم بتوانیم مشکل این مردم نجیب و بزرگ که حالا بر اساس حادثه طبیعی ممکن است در هر جایی و برای هر کسی پیش بیاید را مرتفع کنیم، در هر نقطه ای که نیاز باشد با تمام وجود با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی با بکارگیری منابع ، امکانات و تجهیزات حاضرخواهیم شد تا انشاء الله بخشی از گرفتاری و آلام مردم عزیز کم شود.

کد خبر 5530069

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه علیرضا تنگسیری زلزله هرمزگان بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی مشهد کنکور ویروس کرونا زلزله آمار کرونا شیراز جهرم اردبیل نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

 امیر دریادار دوم حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارت وارد شده به شهرستان کنارک، نیروی دریایی ارتش برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، با هدف کمک به مردم سیل‌زده در سیستان و بلوچستان وارد عرصه شد.

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگرد‌ها و خودرو‌های تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع نیاز‌های اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودرو به صعب العبورترین روستا‌ها که امکان دسترسی به آنها وجود نداشت، منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ سورتی پرواز بالگرد به روستا‌های صعب‌العبور انجام شده که این پرواز‌ها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش و در همکاری با خودرو‌های تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع) جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور انجام می‌شود.

امیر دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگرد‌های ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد