Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:30:45 GMT

9 تن روغن خوراکي قاچاق در ايلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۸۱۶

خبرگزاری آریا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: 9 تن و 720 کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام نموده و پس از شناسایی محل فعالیت یکی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق اقلام خوراکی که بصورت عرضه خارج از شبکه فعالیت داشته، اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک و مستندات  قانونی بوده که در این راستا مقدار 9 تن و 720 کیلو گرم انواع روغن های خوراکی  قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و  یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی مجرمان و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

کشف 19 هزار عدد مواد محترقه در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان نیر از کشف 19 هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مختار باویر در این خصوص گفت: به جهت برخورد با مخلان نظم عمومی شهروندان و جلوگیری از خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه توسط افراد کم سن و سال، ماموران انتظامی شهرستان برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه و توزیع این مواد محترقه فعالیت دارند را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در راستای طرح های پیشگیرانه و برخورد با توزیع کنندگان تعداد 19 هزار مواد محترقه در سطح شهرستان کشف شد.

سرهنگ باویر ضمن تاکید بر برخورد با مخلان نظم عمومی شهروندان اظهار داشت: با افرادی که قصد برهم زدن آسایش و آرامش روانی شهروندان را داشته باشند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد