Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید مسئولان سازمان برنامه و بودجه، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون  تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد را منوط به تجمیع اعتبارات در صندوق ملی مسکن کرده‌اند.

صندوق ملی مسکن بعد از تصویب قانون جهش تولید و تامین مسکن در مردادماه سال گذشته ایجاد شده که قرار بود منابع آن از راه‌هایی همچون مالیات‌های حوزه مسکن و ساختمان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که منابع خوبی به صندوق ملی مسکن تزریق شده است. اما ظاهرا به دلیل عدم توفیق در اجرای مالیات خانه‌های خالی و خانه‌های لوکس رقم قابل توجهی در این صندوق وجود ندارد.

آخرین پیگیری‌ها از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی که آبان ماه سال گذشته با حضور رییس‌جمهور در شورای عالی مسکن به تصویب رسیده حاکی از آن است که پرداخت این وام منوط به تجمیع اعتبارات در صندوق ملی مسکن شده که فعلا موجودی آن کافی نیست. گفته می‌شود ممکن است تا حدود ۴۵ روز دیگر مقداری اعتبار به این صندوق تزریق و پرداخت وام مسکن روستایی آغاز شود.

این در حالی است که ۲۴ خردادماه، رییس بنیاد مسکن از دستور رییس‌جمهور برای پرداخت وام مسکن روستایی و موافقت سازمان برنامه با این دستور خبر داده بود؛ قولی که هنوز محقق نشده است.

کد خبر 688066 منبع: ایسنا برچسب‌ها مسکن - وام روستا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن وام روستا صندوق ملی مسکن مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان