Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از وجود ۷۴ تشکل مردمی و موسسه خیریه فعال درحوزه ازدواج در استان سمنان خبر داد.

احمد ریواده، معاون سیاسی استاندارسمنان در مراسم تجلیل از خیران،فعالان و کنشگران ازدواج پایدار استانی وصل که در سالن کتابخانه عمومی سمنان برگزار شد؛ضمن تشکر از مجموعه خیرین فعال در حوزه ازدواج اظهار کرد: در استان سمنان حدود ۲۴تشکل مردمی و ۵۰ موسسه خیریه فعال درحوزه ازدواج داریم که لازم است از این ظرفیت‌های ارتباطات در عصر جدید به درستی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار سمنان افزود:انتظار می‌رود مجمع خیرین ازدواج در استان به زودی شکل بگیرد تا همه فعالان در این مجمع بتوانند سیاست گذار وکمک حال خوبی برای استان باشند تا در این حوزه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی با اشاره به جایاه والای فرهنگ و نیکوکاری در استان خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان در حوزه احسان ونیکوکاری سرآمد هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: استان سمنان مرکز خیرواحسان است.

وی ادامه داد:از مهمترین مسائل ومشکلات جوانان می‌توان به مسئله اشتغال؛ مسکن ومسئله ازدواج اشاره کرد که این سه مقوله اجتماعی واقتصادی و معیشتی؛ باهم مرتبط هستند.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی آن کشور است، تصریح کرد:در دولت مردمی حال حاضر،استفاده از ظرفیت های مردم وسپردن کار به مردم یکی ازمهم ترین رویکردهایی است که در تحول خواهی دولت مورد توجه قرارگرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان بیان کرد:درحوزه ازدواج؛سه رویکرد مهم ازدواج آسان ،ازدواج آگاهانه وازدواج پایدار مورد تاکید است که خوشبختانه با ابلاغ قانون جوانی جمعیت این موضوع در دستور کاراست.

ریواده با اشاره به اینکه استان سمنان یکی از استان هایی است که مهم ترین راهبرد آن موضوع جمعیت بوده اظهار کرد:لازم است در این حوزه اقدامات موثری توسط گروه های مرجع ،فعالان اجتماعی ومردم استان شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: برای پایداری در ازدواج نیازاست که با حضور و مشارکت دوستان در این حوزه؛طرح باشگاه وشبکه ی مهارت جوانان در استان تقویت وپیگیری شود تا به یک سرانجامی برسد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان معاون سیاسی استاندار سمنان مجمع خیرین ازدواج استان سمنان احسان و نیکوکاری استان سمنان معاون سیاسی حوزه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان