Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، برادوی از اول جولای ضرورت استفاده از ماسک در سالن‌های نمایش را حذف کرد.

به این ترتیب استفاده از ماسک در همه ۴۱ سالن نمایش برادوی دیگر اختیاری خواهد بود. این در حالی است که استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ و پرتجمع مانند مترو و اتوبوس هنوز برقرار است.

تماشاخانه‌های برادوی و مالکان و تهیه‌کنندگان خصوصی تاکید داشتند که اجباری بودن استفاده از ماسک موجب شده تا وضعیت فروش بلیت آنها همچنان پایین بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی از هنرمندان هنوز معتقدند برای دور نگه داشتن بازیگران و گروه تولید، پیشگیری باید هنوز اولویت نخست باشد.

برادوی گفته است این سیاست به صورت ماهانه ارزیابی می‌شود، هرچند هنوز تماشاگران تشویق می‌شوند در سالن‌های نمایش ماسک داشته باشند.

در ماه مارس (اسفند) گفته شده بود تا ۳۰ آوریل این ضرورت ادامه می‌یابد و در آن زمان نیز تا آغاز جولای استفاده از ماسک باز هم تمدید شده بود.

در ماه می (اردیبهشت) بیشتر سالن‌های برادوی الزام ارایه مدارک واکسیناسیون تماشاگران را برداشتند و در حالی که اجباری بودن ماسک در سینماها و رستوران‌های نیویورک مدتی بود حذف شده بود، اما در برادوی این امر هنوز اجباری بود.

رییس اتحادیه سالن‌های تئاتر برادوی با تاکید بر اینکه میلیون‌ها نفر به تماشای هفتاد و پنجمین دوره اهدای جوایز تونی نشستند تا نشان دهند چقدر به جادوی نمایش باور دارند، گفت از زمان بازگشایی برادوی در پاییز گذشته میلیون‌ها نفر حضور در سالن‌های نمایش را دوباره تجربه کردند.

با این حال وی توضیحی درباره آمار فروش نداد و واقعیت این است که آمار فروش بلیت در فصل ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ بیش از ۵۰ درصد پایین‌تر از قبل است و بسیاری از نمایش‌ها به دلیل شیوع بیماری در بازیگران یا خدمه تولید اجراهایشان را لغو کردند. درآمد هفته منتهی به ۱۹ ژوئن برادوی به ۲۹ میلیون دلار کاهش یافت.

هفته پیش تست کووید هیو جکمن که در حال حاضر در «مرد موسیقی» بازی می‌کند دوباره مثبت شد و وی نقش خود را به مکس کلیتون داد. همین امر موجب شد تا نیویورک تایمز با برداشته شدن ضرورت استفاده از ماسک با انتشار مطلبی با عنوان «به خاطر هیو جکمن ماسک بزنید» از مردم بخواهد به صورت خودخواسته این امر را ادامه دهند.

هفته پیش هم ۶ نفر از گروه ۱۱ نفره بازیگران نمایش «لحظه‌ها» بیمار شدند که یکی از آنها بلر براون ۷۰ و چند ساله بود که از آغاز کووید تاکنون با دقت زیاد از حضور در مراکز عمومی اجتناب کرده بود.

قدیمی بودن سالن‌های نمایش برادوی و بدون پنجره بودن آنها که اغلب هم امکان تهویه درستی ندارند، از عواملی است که عوامل صحنه را از برداشتن ماسک‌ها بیمناک کرده است.

کد خبر 5530075

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر برادوی اجرای تئاتر در برادوی ماسک طبی شیوع کرونا خانه هنرمندان ایران تئاتر ایران آلبوم موسیقی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی حوزه هنری فیلم سینمایی کارگردان تئاتر برنامه تلویزیونی تئاتر شهر هنرمندان تئاتر کارگردان سینما نقاشی سریال خارجی استفاده از ماسک سالن های نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود