Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:27:45 GMT

شرط موفقیت ساپینتو در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۳۴۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید موفق بودن یا موفق نبودن سرمربی آبی‌ها بستگی به بازیکنان دارد که در شرایطی باشند. ناطقان: منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: ما شناخت خاصی از ساپینتو نداریم اما این مربی کارنامه درخشانی ندارد و ما تعجب می‌کنیم که چطور این مربی را با این پیشینه به استقلال آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی‌دانیم این مربی در تیم های قبلی خود چه می‌کرده است. موفق بودن یا موفق نبودن ساپینتو بستگی به بازیکنان دارد. مربی وقتی ابزار نداشته باشد، مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نحوه عملکرد آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال نیاز به ترمیم دارد و همچنان مشخص نیست که یزدانی و مرادمند به تیم برمی‌گردند یا خیر. باید بازیکنان شش دانگی به تیم محلق شوند. باید بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و علی کریمی در خط هافبک وجود داشته باشد و خط حمله هم باید بازیکنان با کیفیتی در استقلال باشند تا برای فصل آینده شاکله مناسبی را از استقلال شاهد باشیم.


او درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند باز هم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ گفت: جوانانی که فرهاد مجیدی در فصل گذشته به استقلال جذب کرد، توانستند خودشان را نشان دهند و در تیم جا پیدا کنند. اگر نقاط ضعف تیم برطرف و شاکله تیم حفظ شود و بازیکنان باتجربه هم در تیم حضور داشته باشند، می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم. منبع: مشرق برچسب ها: شرط موفقیت ، ساپینتو ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرط موفقیت ساپینتو استقلال آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی