Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: با تعامل و همکاری خوب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد ، این اداره کل در سال 1400در سطح سازمان اوقاف و امور خیریه رتبه برتر در زمینه صدور اسناد مالکیت موقوفات ،بقاع متبرکه و مساجد برابر برنامه و سهمیه ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه‌ای با  حضور جناب آقای اقبالی معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و  جناب آقای خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که
در این جلسه در  باب موضوع صدور اسناد مالکیت موقوفات منفعتی و انتفاعی باقیمانده تاکید شد و همچنین مقرر شد پیگیری تحویل پرونده ثبتی موقوفه معین التجار بوشهری از استان فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد و نهایتاً افراز و تک برگی کردن آن با تعامل و همکاری هر دو اداره کل انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات مجموعه کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد  به فعالیت‌های این اداره کل در زمینه موضوعات و نیازهای روز جامعه اشاره و تصریح کرد: سیاست کلی سازمان اوقاف و امور خیریه استان ورود در زمینه نیازهای جدید جامعه و انطباق آن با موضوع وقف است.

وی، پرداختن به مباحثی چون علوم و فنون، اشتغال، معیشت، آزادی زندانیان و فعالیت‌های قرآنی را از جمله مهمترین موضوعات سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و تصریح کرد:  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال هدایت موقوفات در چنین موضوعاتی خواهد بود.

نصیرالاسلامی ادامه داد: براساس همین سیاست، اقدامات مشاوره‌ای و کارشناسی‌های مختلف در حال انجام بوده تا به این وسیله واقفان بتوانند موقوفات خود را در زمینه مسایل و نیازهای روز جامعه وقف کنند تا این سنت الهی بتواند به بهترین شکل ممکن در جامعه اثرگذار باشد.

نصیرالاسلامی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر وقف توانسته مشارکت جدی و موثری را در جامعه تجربه کند و واقفان نیز در این زمینه حضور قابل توجهی را از خود نشان داده‌اند چرا که موضوع وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی، علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را برطرف کند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امیدواریم با هدایت وقف به سمت نیازهای روز جامعه بتوانیم شاهد اثرگذاری هر چه بهتر این سنت الهی در جامعه، به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس اوقاف و امور خیریه نصیرالاسلامی اوقاف و امور خیریه کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه صدور اسناد مالکیت ثبت اسناد و املاک اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در اولین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها(عهد خدمت)، بر موضع همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اداره مسجد به وسیله مردم تأکید کرد و تقویت این نگاه راهبردی را از وظایف قرارگاه ملی مسجد دانست.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تصریح کرد که قانون به سازمان اوقاف اجازه دخالت در امور داخلی مساجد را نداده است و ما مساجد توانمند در حوزه رقبات را ساختارمند می کنیم که با همت امنا، با توان داخلی اداره شود.

خاموشی در ادامه گفت : قرارگاه ملی مسجد با استعانت از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، باید به حفظ و تقویت ساختار مردمی اداره مساجد فکر کند و در عین حال،  باید مسائل و چالش های متنوع حقوقی مساجد را پیگیری و حل و فصل کند و این مهم به مدل سازی نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است
  • رتبه برتر اردبیل در حدنگاری
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • کسب رتبه اول کشوری اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟