Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:43:39 GMT

عملیات صدور ویزای حجاج ایرانی خاتمه یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۷۳۸

عملیات صدور ویزای حجاج ایرانی خاتمه یافت

رئیس ستاد مدینه منوره در حج تمتع 1401 خبرداد که تمامی حجاج مدینه قبل تا شامگاه دوشنبه سیزدهم تیرماه وارد مکه مکرمه می شوند و عملا عملیات انتقال همه حجاج مدینه قبل پایان می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره در حج تمتع 1401 با اعلام این مطلب گفت: از تاریخ 22 خرداد ماه لغایت 8 تیرماه 89 پرواز به مدینه منوره صورت گرفت که جمعا 20 هزار و 315 نفر زائر ایرانی در قالب 160 کاروان وارد شهر پیامبر شدند و 5 شب را در این شهر اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تا پایان شامگاه امشب دوشنبه 19 هزار زایر مدینه قبل در قالب 151 کاروان این شهر را به مقصد مکه مکرمه ترک کردند و تا 24 ساعت آینده تمامی حجاج مدینه قبل وارد مکه مکرمه می شوند تا مهیای اعمال خود در مشاعر مقدسه شوند. آزاد تصریح کرد: یک هزار و 315 زائر باقیمانده شامگاه فردا دوشنبه بعد از احرام بستن در میقات شجره عازم مکه مکرمه می شوند . رئیس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: از تاریخ 14 ذی الحجه نیز زائران مدینه بعد نیز وارد شهر پیامبر می شوند و آغاز پروازهای بازگشت از فرودگاه مدینه به تاریخ 27 تیرماه ماه خواهد بود. وی همچنین در خصوص فرایند دریافت ویزا نیز اظهار کرد: فرایند دریافت ویزا با توجه به پایان اعزام حجاج ایرانی به پایان رسیده است و خوشبختانه مسئله خاصی وجود ندارد. آزاد در پایان برای همه زائران ایرانی آرزوی موفقیت و سلامت کرد و شرایط زائران را ایده آل دانست . 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حج تمتع مدینه مکه ویزا مدینه منوره مدینه قبل مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد

یکی از مسئولان اسرائیل تایید کرد که هیئتی از سرویس اطلاعات مصر برای انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل وارد تل‌آویو شد.

به گزارش ایسنا، وبسایت عبری واللا امروز جمعه به نقل از یکی از مسئولان اسرائیل گزارش کرد هیئتی از سرویس اطلاعات مصر به منظور انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا وارد اسرائیل شد.

دیگر رسانه‌های اسرائیلی هم ضمن اعلام ورود این هیئت، گزارش کرد دیدارهای این هیئت با مقامات ارشد نهادهای امنیتی اسرائیل در مورد حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح واقع در جنوب غزه و نیز مذاکرات برای آزادی اسرا شروع شده است.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز به نقل از یکی از وزیران اسرائیل بدون افشای نام وی نوشت: احتمال دستیالی به توافق با میانجیگری مصر و پیشنهاد لغو عملیات در رفح وجود دارد.

این روزنامه نوشت: یشنهاد مصری‌ها به اسرائیل شامل آزادی ۲۰ گروگان در ازای آتش‌بس سه هفته‌ای و توقف عملیات برنامه‌ریزی شده اسرائیل در رفح است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش کرد: اراده بزرگی در مذاکرات برای دستیابی به توافق وجود دارد و این آخرین فرصت قبل از عملیات رفح است.

پیشتر، رسانه‌های عبری زبان فاش کرده بودند که سرلشکر «عباس کامل، رئیس اطلاعات مصر امروز در راس یک هیئت امنیتی به تل‌آویو سفر می‌کند تا درباره طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس در نوار غزه گفت‌وگو کند.

وبگاه خبری آمریکا «آکسیوس» هم گزارش کرد: اسرائیل به هیئت امنیتی مصر تصریح کرد که آماده است فرصت نهایی را برای دستیابی به توافق در مورد تبادل اسرا بدهد و در صورت عدم پیشرفت در این مذاکرات، به رفح حمله خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند