Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بنابر اعلام کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار در سطح استان و گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعال شدن کانون‌های جنوب استان سمنان و برخاستن گرد و غبار به ویژه در مناطق مرکزی، شرق و برخی مناطق غرب استان، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا شب گذشته به صورت مجازی تشکیل شد، با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر استمرار شرایط فوق تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ تیر ماه به ویژه در مناطق یاد شده موارد ذیل به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- صدور هشدار و توصیه‌های بهداشتی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ویژه برای گروه‌های آسیب‌پذیر با همکاری مرکز صدا و سیمای استان.

۲- اطلاع‌رسانی و لغو کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز به ویژه در شهرستان‌های اصفهان، هرند، کوهپایه، ورزنه، جرقویه، نایین، خور و بیابانک، فلاورجان، اردستان، نجف‌آباد، برخوار، شاهین‌شهر و میمه و خمینی‌شهر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان.

۳- تعطیلی کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های فوق برنامه در شهرستان‌های یاد شده در ردیف ۲.

۴- اطلاع‌رسانی در خصوص ممنوعیت فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های همگانی در پارک‌ها و بوستان‌های مناطق یاد شده توسط شهرداری‌های مناطق شهری در شهرستان‌های مورد نظر.

 ۵- توقف فعالیت‌های عمرانی توأم با تولید گرد و غبار در شهرهای مورد اشاره.

۶- اطلاع‌رسانی و توقف کلیه فعالیت‌های صنعتی و معدنی توأم با ایجاد گرد و غبار ( آسیاب، سنگ‌کوبی، برداشت، حمل و نقل، ریزش) در مناطق یاد شده توسط سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان.

به گزارش فارس، این کارگروه با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، رئیس مرکز بهداشت استان و مدیر کل هواشناسی استان تشکیل شد.

میانگین کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز سیزدهم تیر با قرار گرفتن روی شاخص ۱۸۱ ناسالم برای عموم ثبت شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا گرد و غبار ممنوعیت فعالیت های ورزشی محیط زیست میانگین کیفیت هوا گرد و غبار یاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان