Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه نگرانی‌های مردم کاشان در مورد کارخانه سرب به حق است، گفت: ستاد تسهیل مصوبه‌ای برای احداث کارخانه سرب صادر نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، فعالیت کارخانه سرب در کاشان یکی از نگرانی‌های این روز مردم منطقه است و شهروندان کاشانی به طُرُق مختلف نگرانی خود را از فعالیت این واحد تولیدی به دلیل مجاورت در شهرک صنعتی تولید مواد غذایی، نزدیکی به مناطق مسکونی و واحدهای تولیدی گلاب و عرقیجات گیاهی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش با پیگیری‌های صورت گرفته روح‌الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان خبر از پلمب این واحد تولیدی تا تعیین تکلیف آن خبر داد و محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز بر این موضوع تاکید کرد.

این در حالی است که چند روز گذشته علی هاشمی طاهری، رئیس شورای شهر کاشان و چند تن از اعضای شورای شهر به منظور بازدید سرزده از این واحد تولیدی به محل کارخانه رفتند و پس از مشاهدات میدانی ابراز نگرانی خود را از عدم پلمب کارخانه سرب و فعالیت آن اعلام کردند.

همین موضوع باعث شد تا موضوع کارخانه سرب دوباره در محافل خبری و فضای مجازی بزرگنمایی شود در حالی که اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان بر اساس استعلام دریافتی مبنی بر فعالیت این واحد تولیدی آغاز به کار کارخانه سرب را با توجه به آثار سوء و مخرب آن در محل مد نظر رد کرده بود.

این موضوع را از مسئولان مختلف پیگیری کردیم؛ امیررضا نقش در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به احداث کارخانه سرب در محدوده شهرستان کاشان اظهار داشت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مطرح شد.

وی با بیان اینکه مصوبه‌ای برای رخ دادن این اتفاق صادر نشده است، افزود: این موضوع به آن دلیل است که مردم نگرانی‌های به حقی دارند و از طرفی شرکت مذکور دفاع‌هایی را نیز دارد که باید به دقت بررسی شود.

معاون استاندار اصفهان ضمن تاکید بر بررسی تکنولوژی مورد استفاده از کارخانه سرب در منطقه کاشان ابراز داشت: تمامی این موارد باید به صورت تخصصی بررسی شود و محیط زیست نیز هیچ مصوبه‌ای برای صدور مجوز صادر نکرده است و بر همین اساس بررسی‌ها را به فرماندار کاشان به ویژه مباحث اجتماعی تفویض کردیم.

سیمان هم روی صنعت ساخت و ساز آوار شد/ تعطیلی 2 کارخانه قدیمی بتن آماده در استان کهگیلویه و بویراحمدگزارش| پایان 8 سال پنچری کارخانه لاستیک سازی خرم آباد/ احداث اَبَرپروژه لرستان در دستور کار دولتوزیر صنعت: ستاد تسهیل پیگیر مشکلات کارخانه دوچرخه قوچان است/ باید وضعیت حقوقی کارخانه مشخص شود

وی با بیان اینکه این شرایط تاکنون پروانه بهره‌برداری برای آن صادر نشده است، گفت: تا زمانی که استعلام‌ها برای این واحد تولیدی صادر نشده است و بر همین اساس تا زمان عدم تکمیل استعلامات هیچ پروانه بهره‌برداری صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/801 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد تولیدی شهرستان کاشان صادر نشده مصوبه ای کارخانه سرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

شاهسوندی افزود: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان یکی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش های به عمل آمده، هم اکنون پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر