Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:24:35 GMT

پایان عملیات صدور ویزای حجاج ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۰۸۷

رئیس ستاد مدینه منوره در حج تمتع ۱۴۰۱ گفت:تمامی حجاج مدینه قبل تا شامگاه دوشنبه سیزدهم تیرماه وارد مکه مکرمه می شوند و عملا عملیات انتقال همه حجاج مدینه قبل پایان می یابد. ناطقان: محمد آزاد با اعلام این مطلب گفت: از تاریخ ۲۲ خرداد ماه لغایت ۸ تیرماه ۸۹ پرواز به مدینه منوره صورت گرفت که جمعاً ۲۰ هزار و ۳۱۵ نفر زائر ایرانی در قالب ۱۶۰ کاروان وارد شهر پیامبر شدند و ۵ شب را در این شهر اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا پایان شامگاه امشب دوشنبه ۱۹ هزار زایر مدینه قبل در قالب ۱۵۱ کاروان این شهر را به مقصد مکه مکرمه ترک کردند و تا ۲۴ ساعت آینده تمامی حجاج مدینه قبل وارد مکه مکرمه می‌شوند تا مهیای اعمال خود در مشاعر مقدسه شوند.
آزاد تصریح کرد: یک هزار و ۳۱۵ زائر باقیمانده شامگاه فردا دوشنبه بعد از احرام بستن در میقات شجره عازم مکه مکرمه می‌شوند.

رئیس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: از تاریخ ۱۴ ذی الحجه نیز زائران مدینه بعد نیز وارد شهر پیامبر می‌شوند و آغاز پروازهای بازگشت از فرودگاه مدینه به تاریخ ۲۷ تیرماه ماه خواهد بود.

وی همچنین در خصوص فرایند دریافت ویزا نیز اظهار کرد: فرایند دریافت ویزا با توجه به پایان اعزام حجاج ایرانی به پایان رسیده است و خوشبختانه مسئله خاصی وجود ندارد.
آزاد در پایان برای همه زائران ایرانی آرزوی موفقیت و سلامت کرد و شرایط زائران را ایده آل دانست. منبع: مهر برچسب ها: پایان عملیات ، صدور ویزا ، حجاج ایرانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پایان عملیات صدور ویزا حجاج ایرانی مدینه قبل مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته