Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار و به موضوع بازسازی شهر زلزله‌زده سی‌سخت اختصاص داشت، ادامه داد: در زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت ۳ هزار و ۴۶ واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد یک هزار و ۵۶۲ واحد کاملا تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۵۶۲ واحدی که به طور کامل تخریب شدند ۹۰۰ واحد شهری و ۶۶۲ واحد روستایی است که یک هزار و ۳۶۶ واحد به طور کامل بازسازی و تحویل مردم داده شد.

احمدزاده ادامه داد: ۱۹۶ واحد در مرحله سقف و نازک‌کاری است. برای سایر واحدها چون از متراژی که پیش‌بینی شده بیشتر است منتظر تسهیلات هستیم که نیاز است بانک‌ها به این کار سرعت ببخشند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون پرداخت تسهیلات تکمیلی، گفت: پرداخت تسهیلات تکمیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کندی پیش می‌رفت که استاندار ورود پیدا کرد بانک‌های عامل هم همراهی کردند و تسهیلات در اختیار قرار گرفت.

اکبر نیکزاد افزود: پیگیر اختصاص تسهیلات تکمیلی برای ۲۰۰ واحد باقی‌مانده هستیم اما برخی‌ واحدهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نتوانستند تسهیلات تکمیلی دریافت کنند که طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار شد هم از طریق نهادهای حمایتی هم حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) کمک شود تا واحدها سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت تسهیلات تکمیلی یک هزار سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد