Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: صبح امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۱ مینی‌بوسی در محدوده روستای چاله نزدیک به الموت شرقی واژگون شد و در پی آن ۲۱ نفر مصدوم شدند.

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۱  مینی‌بوسی در محدوده روستای چاله نزدیک به الموت شرقی واژگون شد.

وی افزود: این حادثه ۲۱ مصدوم، یک ایرانی و ۲۰ تبعه افغانستانی برجای گذاشت که ۱۶ مصدوم به بیمارستان رجایی و پنج مصدوم دیگر به بیمارستان رازی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه بیان کرد: اکثر این مصدومان بد حال نیستند اما احتمال دارد یک نفر از این افراد قطع نخاع شده باشد.

رئیس مرکز فوریت پزشکی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: درباره علت واژگونی مینی‌بوس مسئولین ذیربط باید نظر بدهند که از سوی مراجع مورد نظر در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه تصادف جاده ای قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

ناصر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی که ورودی روستای زاجکان علیا رخ داد، یک‌مرد ۷۵ ساله از مسافران این خودرو کشته و مسافر دیگر این خودرو مصدوم شد.

وی اضافه کرد: بنا به گفته اهالی منطقه بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان علیا از توابع طارم‌سفلی به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: برای رسیدگی به این سانحه رانندگی ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده بودند.

کد خبر 750344

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت