Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:04:43 GMT

دمبله و بارسلونا؛ یک قدم تا تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۱۷۰

دمبله و بارسلونا؛ یک قدم تا تمدید قرارداد

باشگاه بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد بال فرانسوی خود قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا که چند ماهی است در تلاش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله بوده؛ حالا به امضای قرارداد جدید با این بازیکن نزدیک شده است. این بال فرانسوی که قرارداد قبلی‌اش با بارسلونا در پایان ماه جاری میلادی (ژوئن) به پایان رسید و حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، مورد توجه باشگاه‌هایی از جمله چلسی و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما به نظر می‌رسد تمایل دارد تا با بارسلونا به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «مارکا»ی اسپانیا؛ باشگاه بارسلونا و عثمان دمبله در آستانه توافق نهایی برای تمدید دو ساله قرارداد همکاری با یکدیگر هستند و این بال فرانسوی تا پایان ماه ژوئن 2024 در بارسا ماندنی خواهد شد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا پیش از این به طور علنی اعلام کرده بود که دوست دارد دمبله در جمع کاتالان‌ها باقی بماند. گفته می‌شود دمبله با کاهش 40 درصدی دستمزدش موافقت کرده است.

دمبله 25 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر شایعه جدایی‌اش از بارسلونا مطرح بود، در نیمه دوم فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای زیرنظر ژاوی در بارسلونا از خود ارائه داد، به طوری که در نهایت با 13 پاس‌گل عنوان بهترین پاسور فصل اخیر لالیگا را از آن خود کرد و در برخی بازی‌ها هم هواداران بارسلونا به طور ایستاده او را در ورزشگاه نوکمپ تشویق کردند.

بر اساس گزارش رادیو «کادنا سِر» اسپانیا؛ ژاوی، دمبله را همچون نیمار در زمان 22 سالگی‌اش می‌بیند و او را عضوی مهم برای تیم تحت‌هدایتش می‌داند. طبق این گزارش؛ او هیچگاه به زمان بازی‌اش زیرنظر ژاوی شکایتی نداشته و بازیکن محبوبی در رختکن بارسلونا به شمار می‌رود.

تست‌های پزشکی و تمرینات پیش‌فصل باشگاه بارسلونا از امروز (دوشنبه) آغاز خواهد شد اما انتظار نمی‌رود دمبله در این تمرینات حضور داشته باشد، چرا که پیش از آن باید موضوع قرارداد وی به نتیجه نهایی برسد.

گاوی تا 2026 در بارسلونا ماندنی شد

دمبله در سال 2017 با رقم نجومی 126 میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست اما دوران حضورش در این تیم تحت الشعاع مصدومیت‌های متوالی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژاوی لالیگا بارسلونا ژاوی لالیگا بارسلونا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم