Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:27:46 GMT

۳۱۹ دستگاه انواع ناوگان وارد شبکه ریلی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۱۸۸

۳۱۹ دستگاه انواع ناوگان وارد شبکه ریلی کشور شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ۳۱۹ دستگاه انواع ناوگان ریلی به ارزش ۹۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز دوشنبه، با حضور وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه‌آهن تهران،  در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ۳۱۹ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۹۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و وارد ناوگان ریلی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ۳۰۵ دستگاه واگن باری نو، ۶ دستگاه لوکوموتیو نو، ۷ دستگاه واگن مسافری بازسازی شده و ۱ دستگاه لوکوموتیو بازسازی شده است. این تعداد ناوگان، صددرصد در شرکت‌های داخلی تولید شده است.

شرکت‌های فولاد مبارکه، البرز نیرو، حمل‌ونقل چندوجهی مپنا، پرتو بار فرابر خلیج‌فارس، احیا ریل ایرانیان، تجارت کوشش سپاهان، سینا ریل پارس، توکا کشش، پارسیان ریل شرق، سپهرزاوه طوس، سپهران ریل راسا، حمل‌ونقل ریلی رجا و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۱۳ شرکت سرمایه‌گذار این ناوگان هستند که همه آنها در کارخانجات مپنا لوکوموتیو، واگن پارس، فولاد درخشان، واگن‌سازی کوثر اصفهان، ایریکو، پلور سبز، نوین صنعت رجا و کارخانجات بازسازی لوکوموتیو کرج آماده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور