Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت مسکن در منطقه۸ شهرداری اصفهان (خانه‌اصفهان) هر متر ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه یک تا چهار میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۳۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان خانه اصفهان تا متری ۴۰ میلیون تومان در همان منطقه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان سپاه، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۶۰ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۴۰ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان گلخانه خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۸ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۷۵ متری ۱۵ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۷۰۰ میلیونی در خانه اصفهان

همچنین خانه‌ای با متراژ ۷۷ متر در خانه اصفهان به قیمت هر متر ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را ۷۰۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از هفت سال است. همچنین این خانه یک اتاق خواب دارد و تراس ندارد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۲۵ سال و متراژ ۱۱۱ متر در خیابان خانه اصفهان ۲۰۰ میلیون تومان رهن است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری در خیابان خانه اصفهان ارائه شده است که مبلغ رهن آن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه چهار میلیون تومان است. این واحد مسکونی یک خوابه و قدمت آن ۱۲ است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بسیار کم است. یک آپارتمان ۱۹۰ متری در خیابان مخابرات به قیمت رهن ۸۵۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۱۱ متری خیابان خانه اصفهان اجاره: ماهیانه - میلیون تومان / ‏ ۲۰۰‬ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری خیابان خانه اصفهان اجاره: ۴ / ‏ ۱۰۰ میلیون تومان رهن
۱۹۰ متری خیابان مخابرات اجاره: - میلیون تومان / ‏۸۵۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان خانه اصفهان (نوساز) متری ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان
محدوده خیابان خانه اصفهان (نوساز) متری ۴۰ میلیون تومان
محدوده خیابان خانه اصفهان (قدمت ۱۸ سال) متری ۱۵ میلیون تومان

کد خبر 585892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینجا تاثیر نرخ ارز در قیمت مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن ملی افزایش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن امروز آخرین قیمت مسکن اخبار افزایش قیمت مسکن افزایش قیمت مسکن امروز ریزش قیمت مسکن نمودار قیمت مسکن زنگ خطر افزایش قیمت مسکن تحولات قیمت مسکن ریزش قیمت مسکن در راه است وضعیت قیمت مسکن در آینده برنامه دولت برای کاهش قیمت مسکن قیمت مسکن انلاین قیمت مسکن امروز قیمت مسکن امروز در تهران قیمت مسکن امروز اصفهان بنیاد مسکن اصفهان قیمت مسکن اصفهان قیمت مسکن در اصفهان امروز رشد قیمت مسکن در اصفهان مسکن اصفهان اجاره آپارتمان اصفهان قیمت مسکن ۱۴۰۱ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان خانه اصفهان میلیون تومان رهن ۴۰ میلیون تومان ارائه شده رهن و اجاره قیمت مسکن قیمت رهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای ۹ سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون تعداد فایل‌های اجاره در حال افزایش است و به نظر می‌رسد رفته رفته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، موجران به بازار وارد شده‌اند.

بنا به مشاهدات ما، با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۳۰ تا ۹۰ مترمربع با سن بنای نوساز تا ۳۰ سال ساخت را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برخی از واحد‌ها دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور و انباری نیز هستند و برخی دیگر یک یا دو مورد از این ویژگی‌ها را دارند و اغلب یک الی دو اتاق خواب را دارا هستند.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی واحدی ۹ سال ساخت و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله سلسبیل، برای رهن کامل واحدی ۸۶ متری و ۱۷ سال ساخت، به همراه پارکینگ و انباری و در محله استادمعین، برای آپارتمانی ۵۶ متری و ۱۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی ۹۰ متری و ۴ سال ساخت در محله جوانمرد قصاب واپارتمانی ۵۰ متری و ۴ سال ساخت در طوس، ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت