Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های راور و زرند در شمال استان کرمان را به تعطیلی کشاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با توجه به اعلام ادارات حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر پایداری و افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمامی گروه‌های سنی پایان وقت اداری کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های راور و زرند در شمال استان کرمان به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی) تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی راور از ساعت 11 امروز تعطیل شدند

مالک اژدری فرماندار راور اظهار داشت: با توجه به اعلام ادارات حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر پایداری و افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان راور و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمامی گروه‌های سنی، براساس تصمیم کارگروه شهرستانی شرایط اضطرار آلودگی هوا، امروز دوشنبه 13 تیرماه پایان وقت اداری کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی) ساعت 11 است و از این ساعت تعطیل هستند.

وی افزود: در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده‌اند، نظیر مراجع قضایی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

هشدار مدیریت بحران تهران درباره تشدید آلودگی هواهواشناسی ایران 1401/04/13؛ هشدار سیلابی‌شدن رودخانه‌های فصلی در برخی استان‌ها/ هوا گرم‌تر می‌شودهوای اصفهان ناسالم شد

تعطیلی مراکز دولتی و خدماتی زرند از ساعت 11:15 امروز

سید رضا حسینی فرماندار زرند نیز اظهار داشت: با توجه به تداوم و شدت آلودگی هوا و بالا بودن شاخص آلایندگی شهرستان زرند و وجود ریزگردها در سطح شهرستان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان امروز از ساعت 11:15 تا پایان وقت اداری امروز به طور کامل تعطیل می‌شوند.

وی افزود: محدودیت کاری برای بخش خصوصی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگاه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوا استان کرمان آلودگی هوا استان کرمان کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شاخص آلایندگی ساعت 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند