Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی احمدزاده در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار و به موضوع بازسازی شهر زلزله‌زده سی‌سخت اختصاص داشت، گفت: در زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت ۳ هزار و ۴۶ واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد یک هزار و ۵۶۲ واحد کاملا تخریب شد.

او می گوید: از مجموع یک هزار و ۵۶۲ واحدی که به طور کامل تخریب شدند ۹۰۰ واحد شهری و ۶۶۲ واحد روستایی است که یک هزار و ۳۶۶ واحد به طور کامل بازسازی و تحویل مردم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده گفت: ۱۹۶ واحد در مرحله سقف و نازک‌کاری است. برای سایر واحدها، چون از متراژی که پیش‌بینی شده بیشتر است منتظر تسهیلات هستیم که نیاز است بانک‌ها به این کار سرعت ببخشند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون پرداخت تسهیلات تکمیلی، می گوید: پرداخت تسهیلات تکمیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کندی پیش می‌رفت که استاندار ورود پیدا کرد بانک‌های عامل هم همراهی کردند و تسهیلات در اختیار قرار گرفت.

اکبر نیکزاد گفت: پیگیر اختصاص تسهیلات تکمیلی برای ۲۰۰ واحد باقی‌مانده هستیم، اما برخی واحد‌هایی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند نتوانستند تسهیلات تکمیلی دریافت کنند که طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار شد هم از طریق نهاد‌های حمایتی هم حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) کمک شود تا واحد‌ها سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زلزله تسهیلات تکمیلی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است