Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با اشاره به عدم موفقیت طرح استاد شاگردی نوین گفت: نا هماهنگی میان دستگاه‌ها دلیل اصلی موفق نبودن طرح استاد شاگردی نوین است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر میمنت‌آبادی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای مهارت استان کردستان با بیان اینکه امسال با توجه به شعار سال، سال تحول در سازمان فنی و حرفه‌ای خواهد بود، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای فنی و حرفه‌ای کردستان در نظر گرفته شده که بیش از 150میلیارد تومان آن برای تجهیز کارگاه‌های آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از دولت سیزدهم تعداد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در کشور حدود 13هزار واحد بود و این در حالی است که امروز تعداد این آموزشگاه‌ها به 19هزار واحد رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: یکی از دلایل عدم موفقیت طرح استاد شاگردی نوین برای آموزش‌های مهارتی عدم هماهنگی دستگاه‌های کشور بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان کردستان گفت: خوشبختانه در این منطقه ظرفیت مناسبی در بخش تشکل‌ها و اصناف داریم.

میمنت آبادی به اهداف پیش‌بینی شده در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار اشاره و بیان داشت: حفظ مشاغل سنتی و بومی، کمک به بنگاه های فعال در راستای جذب نیروی کار ماهر، کاهش هزینه‌های تولید، استفاده از ظرفیت آموزش علمی و توسعه رشته‌های آموزشی مورد نیاز بدون سرمایه‌گذاری دولتی در مراکز از اهداف طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی است.

وی افزود: امروز بیش از 45درصد از متقاضیان ما از تحصیل‌کرده‌های دانشگاه‌های کشور هستند.

اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت زلزله هرمزگان20 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تانکر آبرسانی به عشایر خراسان جنوبی نیاز است

میمنت‌آبادی لازمه اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را تبیین طرح برای بنگاه‌های اقتصادی دانست و یادآور شد: تاکنون 144 کارگاه سنجش علمی راه‌اندازی شده و این در حالی‌ست که 351 سایت نیز برای برگزاری آزمون‌های برخط تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/487/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.
وی افزود: با توجه به اهمیت مساله فرهنگ تلاش می‌شود این سهم از بودجه عمومی به پنج درصد ارتقا یابد در این صورت است که می‌توان ادعا کرد حداقل‌های تحول نظام فرهنگی کشور فراهم شده است.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از مجلس یازدهم به غیر از اعتبارات جاری و حقوقی، هیچ اعتباری برای تحول فرهنگی و تولید محتوا پیش‌بینی نمی‌شد، اما امروز در یک جدول از مجلس شورای اسلامی اعتبار برای این بخش مصوب شد.
وی گفت: از این مبلغ سهم فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان ۳۶ هزار میلیارد ریال و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای ترویج فرهنگ ازدواج، حجاب، عفاف و برنامه‌های فرهنگی موثر در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
راستینه با اشاره تصویب قانون خانواده و جوانی جمعیت در مجلس یازدهم گفت: ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده سهم ورزش دانش‌آموزی است و در این ارتباط ۷۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه در این بخش مصوب شده است.
این عضو کمسیون فرهنگی مجلس یازدهم افزود: یکی از کارکرد‌های مجلس یازدهم انجام کار تحولی برای پویانمایی است که برای تولید محتوای ویژه کودک و نوجوان اعتبار ویژه مصوب شده است.
وی با تاکید بر اینکه کمبود معلم تنها مختص یک استان نیست، گفت: نظام آموزش و پرورش در ۱۰ سال گذشته نسبت به امر جذب معلم کوتاهی بسیاری داشت و ردیف استخدامی برای جذب معلمان داده نشد و همین امر موجب شد تا امروز با مشکل کمبود معلم روبرو شویم.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نشست‌های نظارتی مجلس شورای اسلامی، تلاش براین است که در سال تحصیلی جدید مشکلات کمتری در خصوص تامین معلم وجود داشته باشد.
به گفته راستینه، افزایش ظرفیت جذب و استخدام معلمان از سوی سازمان امور استخدامی و افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان از جمله راهکار‌های در نظر گرفته شده برای کاهش مشکل کمبود معلم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است