Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله عباسی گفت: محل اولیه‌ای که برای احداث کارخانه پسماند در نظر گرفته شده بود به دلیل داشتن معارض اجتماعی مسکوت ماند و در حال حاضر مشغول بررسی مکان جدید برای احداث کارخانه پسماند هستیم که استعلام این مهم در حال انجام است.

به گفته او  با توجه به اینکه چهار شهرستان غرب استان با مشکلات زیست محیطی مواجه هستند و دفن زباله‌ها باعث آلوده شدن منابع و سفره‌های زیرزمینی می‌شود تصمیم بر این شد محل مناسبی که مورد تأیید ادارات آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، محیط زیست و منابع طبیعی باشد برای ایجاد یک کارخانه کمپوست تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار فریدن گفت: در ابتدا محلی در شهر دامنه به منظور ایجاد این کارخانه در نظر گرفته شد که به علت داشتن معارضان اجتماعی فعلاً پیشنهاد شد که محل دیگری تعیین شود که استعلام آن از ادارات چهارگانه در حال انجام است. جلسه‌ای به همین منظور تشکیل خواهد شد تا برای تأمین اعتبار آن از طریق استانداری اقدام شود.

عباسی می گوید: پس از جانمایی مناسب، شهرداری‌های چهار شهرستان فریدن، چادگان، بوئین میاندشت و فریدونشهر موظف هستند که کارخانه پسماند را احداث کنند. مقرر شده تا آخر تیرماه جانمایی این کارخانه مشخص شود و، چون قیمت ساخت و ساز ثابت نیست هنوز برآورد اولیه از هزینه احداث آن انجام نشده است.

او معتقد است انتظار داریم مردم، ائمه جمعه و استانداری همراهی و حمایت کنند تا هر چه زودتر کارخانه پسماند احداث شود. تنویر افکار عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است که در این باره باید تلاش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه پسماند شهرستان فریدن کارخانه پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود