بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درباره اختلال در سامانهمانه اینترنتی این سازمان
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۵۰۸
روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال در سامانهمانه اینترنتی این مجموعه، بیانیهای صادر کرد.
به گزارش ایران اکونومیست، در این بیانیه آمده است: طی ساعات ابتدایی روزگذشته ( یکشنبه ۱۲ تیرماه ) ، شاهد وقوع اختلالی موقت در سامانههای اینترنتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودیم. تشدید اقدامات مخرب سایبری در سرتاسر دنیا و فعالیتهای معاندین در ضدیت با نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، منجر به بروز این اختلال چند ساعته گردید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
جدیت و اهتمام روزافزون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تبیین و ترویج ارزشهای ذاتی و اصیل فرهنگی کشور در سطح جهان، منجر به خشم دشمنان کژاندیش و کوته نگری شده است که سالهاست در تلاطم طغیان و مواجهه با ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردرگم و مستاصل ماندهاند. دشمنانی که در میدان نبرد فرهنگی و جهاد تبیین خود را روز به روز در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ناتوان و شکست خورده میبینند، تلاش کردند خاک بر صورت خورشید بپاشند، غافل از اینکه اصالت و بنیان مستحکم قرارگاه فرهنگی نظام در عرصه بینالملل،روزنهای برای طرد شدگان ملت ایران باقی نگذاشته است.
تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندین در ایجاد اخلال سایبری اخیر در سامانهها و بزرگنمایی آن، حکایت از هدفگذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسیر جهاد تبیین و نشر فرهنگ غنی کشورمان در سرتاسر دنیاست. هر چند خشم معاندین از عزم استوار و اراده قوی این سازمان در خصوص تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشورمان در عرصه بینالملل قابل درک میباشد، اما انشاءالله مسیر طراحی شده و هدفمند کنونی با قوت و جدیت از سوی سربازان ولایتمدار جبهه نبرد فرهنگی با دشمن طی خواهد شد. بدخواهان فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم اطمینان داشته باشند که چنین اقدامات بیارزش و مضحکانه ، تاثیری جز افزایش انگیزه و قدرت این مجموعه فرهنگی عظیم و استوار در پیشبرد اهداف خود نخواهد داشت.
منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
منبع: ایران اکونومیست
کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
آثار باستانی تپه «علیکش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
ایسنا/ایلام عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: ارتباطات اجتماعی ساکنان کشاورز تپه علیکش موسیان در دورههای فرهنگی عصر نوسنگی با همسایگان جای تحقیق بسیار دارد.
دکتر «حبیبالله محمودیان» در این خصوص به ایسنا اظهار کرد: آثار به دست آمده از تپه «علیکش» موسیان در شهرستان دهلران مربوط به دوره نوسنگی است، یافتههای باستانشناسی، ۷ دوره فرهنگی را برای تپه علیکش ارائه کرده است که دورههای «بزمرده»، «علیکش»، «محمد جعفر» قدیمیترین دورههای فرهنگی است.
وی با اشاره به دوره بزمرده در دشت موسیان خاطرنشان کرد: در دوره «بزمرده» ابزارهای سنگی شامل سنگهای کوبنده، کاسههای سنگی، مهرههای تزیینی و پیکرکهای گلی حیوان در این تپه به دست آمده است.
محمودیان ادامه داد: کشت غلات رونق داشته و از غلات گندم و جو کشت میشده است و از حبوبات نمونه عدس در حفاریهای دوره علیکش به دست آمده است، در دوره علیکش از داسهای سنگی کاسههای کف تخت و شقابهای کمعمق استفاده شده ضمن اینکه علاوه بر پیکرکهای گلی بز چند نمونه پیکرک گلی انسان نیز یافت شده است.
این باستانشناس افزود: قدمت این دوره بر اساس آزمایشهای انجام شده از طریق کربن ۱۴ بیش از ۸ هزار سال است، در مورد استقرار در تپه چنین اظهار نظر شده که در دوره بزمرده نوعی استقرار فصلی وجود داشته است در دوره علیکش طول مدت استقرار بیشتر شده و در دوره محمدجعفر ساکنان دهلران استقرار دائم داشتند.
وی بیان کرد: تنوع آثار به دست آمده از تپه علیکش، ارتباطات اجتماعی ساکنان دهلران با «بیشابور»، «فارس»، نواحی غرب ایران، «سیلک» کاشان «جارمو» در کردستان و طراف دریاچه وان در ترکیه را نشان میدهد از طرفی دیگر ارتباط ساکنان بین النهرین از طریق موسیان به سمت فارس و کرمان و حوزه رودخانه هلیل رود در استان کرمان میتواند جهات مختلف ارتباط این تمدن فرهنگی کشاورزی با مناطق دیگر را روشن کند.
انتهای پیام