Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در نمایشگاه شهر‌های خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری میزبان ۱۵ شهر و ۵ سازمان بین المللی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح نمایشگاه شهر‌های خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری امروز دوشنبه سیزدهم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: تهران به تعداد شهروندان دلسوز خود شهردار دارد و اداره شهر با همراهی شهروندان و شهرداری به طور مشترک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در نمایشگاه شهر‌های خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری میزبان ۱۵ شهر و ۵ سازمان بین المللی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهردرای مدیریت شهری سخنگوی شهرداری نمایشگاه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها