Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:04:53 GMT

سجاد شهباززاده مشمول خدمت سربازی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۶۲۴

سجاد شهباززاده مشکل سربازی ندارد

بازیکن تیم استقلال تهران مشکلی از نظر خدمت سربازی ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم جدید تیم استقلال تهران طبق شایعات مشمول خدمت سربازی بوده و نمی‌توانست در فصل پیش رو آبی پوشان را در مسابقات همراهی کند.

به دنبال خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند که بیش از 4 ماه از همراهی استقلال محروم شده‌اند، نگرانی بزرگی در مورد شهباززاده برای طرفداران این تیم شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پیگیری ها این مهاجم 32 ساله مشغول به تحصیل در رشته مدیریت ورزشی است و به مدت 5 سال دیگر می‌تواند به تحصیلاتش ادامه بدهد.

از این رو شایعات مبنی بر مشمولیت خدمت سربازی شهباززاده صحت ندارد و او از این بابت مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد 80 میلیون یورویی چلسی برای ماتیاس دلیخت / گاتزتا توتی: رم از فروش زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟