Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 وب سایت عبری "وای‌نت" تاکید کرد که این اقدام ممکن است باعث تسریع در پروازهای هوایی به مقصدهای جدید به ویژه استرالیا و ژاپن شود.

براساس گزارش این وب سایت شرکت هواپیمایی اسرائیلی "ال عال" قبلاً قصد داشت پرواز سه هفته‌ای به توکیو را در مارس ۲۰۲۰ آغاز کند و در همین راستا هواپیمای "Dreamliner" را که قرار بود در این خط هوایی گنجانده شود ، خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتهی با اوج گیری پاندمی کرونا این امر به تعلیق افتاد.

به گزارش روسیا الیوم، این گزارش بیان می‌کنند در حال حاضر امکان راه‌اندازی یک خط پرواز میان اسرائیل و ژاپن به صورت مستقیم وجود دارد.

وب سایت وای‌نت خاطرنشان کرد: در آن دوره ، عربستان با پرواز شرکت هواپیمایی "هند ایر" برای عبور از فضای هوایی این کشور برای رسیدن به اسرائیل موافقت کرد که در نوع خود اولین به حساب می‌آید.

پس از امضای توافق نامه‌های "ابراهیم"، عربستان موافقت کرد که به همه خطوط هوایی اسرائیلی اجازه دهد برای کاهش مدت زمان سفر، از طریق فضای هوایی خود به طرف‌های عضو پیمان ابراهیم پرواز کنند.

درهمین زمینه این وب سایت نوشت در صورتی که در سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به عربستان، روابط عربستان با اسرائیل عادی سازی شود، این احتمال وجود دارد که اولین گام در زمینه عادی سازی در صنعت هواپیمایی به ویژه در زمینه خطوط هوایی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عربستان اسرائیل وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟