Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:24:44 GMT

بازدید بردیف از امکانات باشگاه تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۳۴۷۰

بازدید بردیف از امکانات باشگاه تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف روز گذشته وارد تهران شد و بعد از مذاکرات نهایی با اعضای هئیت مدیره و دیگر مدیران باشگاه که در پایتخت حضور داشتند، عصر همان روز خود را به تبریز رساند تا بعد از بازدید از امکانات سرخ پوشان، کار خود را شروع کند.

سرمربی تراکتور به همراه دستیارانش از ساختمان باشگاه، هتل، سالن بدنسازی، سالن غذاخوری، رختکن‌ها، سالن آنالیز، کلینیک، اتاق مربیان، زمین اصلی ورزشگاه اختصاصی و زمین تمرین باشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیف و دستیارانش ظهر امروز جلسه ای نیز در دفتر مدیرعامل باشگاه داشتند. آنها بعد از بررسی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، پیشنهادات و درخواست‌های خود را برای تکمیل مجموعه به باشگاه ارائه کردند و مدیران تراکتور نیز قول مساعد برای رسیدگی به این موارد را دادند.

گفتنی است که باشگاه تراکتور به زودی مراسمی معارفه ای برای سرمربی جدید خود برگزار خواهد کرد اما هنوز زمان دقیق این مراسم و البته شروع تمرینات زیر نظر قربان بردیف مشخص نشده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قربان بردیف سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى

خیلى از بازى‌هاى کامپیوترى و محصولات کنسول‌هاى گران‌قیمت را دانشجویان یا جوانان نخبه‌اى مى‌سازند که هنوز اول راه‌اند و دسترسى به بودجه‌هاى کلان و امکانات حرفه‌اى و استودیویى ندارند. این بازى ویدئویى جالب را گروهى آماتور ساخته‌اند و به یک کمپانى بزرگ پیشنهاد داده‌اند که حمایت‌شان کند و کار در سطح وسیع پخش شود. سمپل و پیلوت اولیه با امکانات دانشجویى سرهم شده و البته مى‌بینید که با خلاقیت توانسته‌اند جاى خالى امکانات را پر کنند.

مثل موزیسین جوانى که اولین فرصت اجراى استعدادیابى یا تست و «آدیشن» شروع کارش را شاید با یک گیتار ارزان و کاور کردن آوازى مشهور سر هم کند و بعد‌ها سوپراستار پول‌سازى، چون جاستین بیبر یا بیلى آیلیش از دلش بیرون بیاید، این طراحان جوان بازى ویدئویى هم شاید تا میلیونر شدن فقط یک موفقیت کوچک فاصله داشته باشند؛ کافى‌ست بازى یا اپلیکیشن یا نرم افزار طراحى‌شده گل کند و به‌اصطلاح بگیرد و… تمام!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فیلم امروز

 

tags # بازی رایانه‌ای سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • (ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى
  • رزرو هتل در آمستردام
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود