Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:  تعداد هفت دستگاه خودروی متخلف و مزاحم در شهرستان اردستان توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ مصطفی صادق زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بااجرای طرح قرارگاه عملیاتی ذوالفقار  هفت دستگاه خودرو با هماهنگی مقام قضائی در شهرستان اردستان توقیف شد.

وی افزود : رانندگان متخلف ضمن اعمال تغییر در ظاهر و اصالت خودرو در ساعات پایانی شب اقدام به انجام حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای مردم در سطح شهر به خصوص بلوار معلم اردستان می نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: پلیس به شدت و قاطعیت با مخلین نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهد کرد واز همشهریان محترم خواهشمندیم هر گونه ایجاد مزاحمت توسط راکبین موتورسیکلت و رانندگان خودرو را باذکر  شماره پلاک  به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اردستان توقیف خودرو سرچ در گوگل شهرستان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان، هنگام گشت زنی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و تردد آن‌ها غیرمجاز است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه هر دو موتورسیکلت توقیف و مالک آن‌ها برای تعین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر