Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:47:17 GMT

دورهمی شهرام عبدلی و قاسم افشار در «شب فیروزه‌ای»

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۳۸۱۴

دورهمی شهرام عبدلی و قاسم افشار در «شب فیروزه‌ای»

به گزارش خبرگزاری فارس شهرام عبدلی و قاسم افشار مهمان قسمت سوم از فصل هفتم «شب فیروزه‌ای» شبکه پنج در شهرستان قرچک می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون فارس، فصل هفتم برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای با حضور شهرام عبدلی و قاسم افشار امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود. شب فیروزه ای ویژه برنامه تابستانه شبکه پنج است که در تابستان شش سال گذشته از مراکز استانها به صورت زنده و مستقیم تولید و پخش می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال این ویژه برنامه با هدف نشاط افزایی و نمایش جریان زندگی و حضور بیشتر مردم تهران از شبکه تهران پخش می شود.

در این برنامه که با حضور مردم روانه آنتن می شود، چهره‌های شاخص فرهنگی ورزشی هنری و ... حضور خواهند داشت. این برنامه شب‌های تابستان از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده از شبکه پنج پخش و در طی هفته جاری از بوستان ولایت (قرچک) مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

جُنگ شبانه شب فیروزه‌ای کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شب های فیروزه ای شبکه پنج سیما شهرام عبدلی شب فیروزه ای شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران