Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:24:50 GMT

شرایط ثبت نام پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۳۸۱۸

شرایط ثبت نام پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در مرحله جدید پیش‌فروش محصولات زامیاد، خودروهای نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و پادرا پلاس عرضه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۵، از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل زیر اقدام کنند:

الف  - ورود به سایت فروش اینترنتی به نشانی saipa.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ب - ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج - ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د - دریافت کد رهگیری

ه - مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ثبت نام سایپا ثبت نام پیش فروش سایپا خودرو پیش فروش خودرو نیسان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»

با ادامه استقبال مخاطبان سینما از «مست عشق» ساخته حسن فتحی، این فیلم در جدول گیشه بهار بالاتر از فیلم کمدی «سال گربه» مصطفی تقی‌زاده ایستاد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران (سمفا)، «مست عشق» تا شب گذشته با ۵۵۰,۴۱۲ بلیت و فروش سه میلیارد و ۱۳۵ میلیونی خود در رده سوم جدول قرار گرفت و «سال گربه» برای اولین بار از ابتدای اکران خود، به رده چهارم رسید.

همچنین دیشب «آسمان غرب» محمد عسگری با فروش نزدیک به ۵ میلیارد تومان در ادامه صعودی خود در هفته گذشته با عبور از «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر به رده پنجم جدول رسید.
نکته عجیب، آغاز زودهنگام نمایش «پرویز خان» علی ثقفی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که در اکران نوروزی با حضور در رده‌های بالای جدول شروع کرد و می‌توانست با آغاز تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری داشته باشد اما حالا در آخرین رده جدول گیشه قرار دارد. این فیلم البته هنوز در برخی سانس‌های سینماهای کشور نمایش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)