Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:01:29 GMT

چند خبر ورزشی از کردستان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۳۰۶

چند خبر ورزشی از کردستان

به گزارش ایرنا، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای ۲۶ الی ۳۰ تیر در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج برگزار خواهد شد.

بیش از ۴۰۰ ورزشکار دختر و پسر از استان های سراسر کشور به مدت پنج روز در مواد مختلف با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

تیم هیات دو و میدانی استان کردستان که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده گرفته است با ۲ تیم کردستان (الف) و کردستان (ب) به مصاف حریفان خود می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در اولین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان کشور جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب خواهند کرد.

بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

«هانیه شاه ویسی» بانوی هندبالیست کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان به مرحله دوم اردوی آمادگی ملی پوشان فراخوانده شد.

در این اردو که از ۱۴ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت، ۱۸ بازیکن از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات آمادگی خود را به میزبانی تهران و در سالن فدراسیون هندبال برگزار خواهند کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی زنان جهان که طی روزهای هشتم الی ۱۹ مردادماه سال جاری با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود، آماده می کنند.

ملی پوشان هندبال بانوان رده سنی نوجوانان ایران در گروه B این مسابقات با تیم های مقدونیه شمالی(میزبان)، ازبکستان و سنگال هم گروه است.

کسب جایگاه پنجم آسیا در رقابت های بسکتبال نوجوانان با هدایت مربی کردستانی

تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختران ایران که با هدایت مربی شایسته کردستانی در رقابت‌های قهرمانی دسته B آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی اردن حضور پیدا کرده بود، در آخرین دیدار به مصاف تیم قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۵۷ بر ۳۶ پیروز این دیدار شد.

بر این اساس ملی پوشان کشورمان عنوان پنجم رقابت های قهرمانی دسته B آسیا را کسب کردند.

بدمینتون باز کردستان در مسابقات انتخابی تیم ملی در جایگاه سوم ایستاد

فرزام امیرحسینی بدمینتون باز کردستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان زیر ۱۵ سال که با هدف حضوردرمسابقات آسیای میانه در محل کمپ آکادمی بدمینتون زنجان برگزار شد با غلبه برحریفان خود بر سکوی مقام سوم انتخابی تیم ملی ایستاد.

 امیرحسینی بازیکن زیر ۱۵ سال کردستان با غلبه بر حریفان خود توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند؛ اما از سد حریف اراکی خود نتوانست عبور کند و مقام سوم این رقابت ها را ازآن خود کرد.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها کردستان بسکتبال وزارت ورزش و جوانان سنندج دوومیدانی هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بسکتبال وزارت ورزش و جوانان کردستان بسکتبال وزارت ورزش و جوانان سنندج دوومیدانی هندبال ملی پوشان رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال