Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:54:11 GMT

کوچک نمایی دستاوردهای کشور، شگرد رسانه ای دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۴۱۶

کوچک نمایی دستاوردهای کشور، شگرد رسانه ای دشمن است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد دوشنبه در همایش حراست‌های تابعه استان در راستای (اطلاع‌رسانی، هم‌اندیشی و بصیرت افزایی)، گفت: باید با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به عنوان یک فریضه باید سر لوحه تمام امور قرار گیرد، افزود: سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی، خطرناک‌ترین حربه دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه جهاد تبیین راه‌کار قطعی مقابله با سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی توسط دشمنان است؛ اظهار کرد: به رغم فشارها و محدودیت‌های ظالمانه علیه ملت ایران، به مدد و نصرت الهی، با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، کشور ایران بالنده و پر پرفروغ در مسیر پیشرفت و ترقی است.

وی با بیان اینکه از کاه کوه ساختن در عرصه مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها، امتیازات و پیشرفت‌ها از جمله شگردهای رسانه‌ای دشمنان ملت شریف ایران است، یادآور شد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معاملات جهانی و بین‌المللی مهم، مؤثر غیر قابل چشم‌پوشی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: اشراف امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی ماحصل مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های فعالان این عرصه خطیر و پر اهمیت است.

استاندار همدان گفت: اتکا به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی، همیشه راه‌گشا بوده است، سند روشن این ادعا توفیق بی‌نظیری است که در مهار بیماری کرونا حاصل شد.

وی یادآور شد: دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده است و بزرگ‌ترین هدف واحدهای حراست صیانت و مراقبت از نیروی انسانی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در واحدهای حراست، اصل بر پیشگیری است و باید از مچ‌گیری پرهیز و به مدد و دستگیری بپردازیم.

قاسمی فرزاد یادآور شد: در فضای فنی و تخصصی باید، روزآمد و پیشرو باشیم، نباید به‌هیچ وجه نسبت به حملات سایبری غافل بود.

کد خبر 5530411

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قاسمی فرزاد همدان استانداری همدان بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد آمار کرونا زلزله شیراز اردبیل جهرم کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود

استاندار همدان با بیان اینکه بازار تجاری، صادراتی و اقتصادی غرب کشور تقویت شود گفت:کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان است و شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین گرامیداشت روز مریانج با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و شهردار مریانج و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این آیین از کتاب فرهنگ واژه‌ها، ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات مرگانه‌ای(مریانجی) اثر عزیز کمالیان رونمایی شد.

همچنین از پاکبان پاکدست به دلیل امانت‌داری از اموال مفقوده مردم و عودت دو میلیارد ریال وجه نقد به صاحب آن، توسط استاندار همدان تقدیر شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم گرامیداشت روز مریانج در سالن ورزشی شهیدحاجی‌بابایی با اشاره به سابقه فرهنگی و مذهبی مردم مریانج اظهار داشت: زهد، تدین و تقوای مردم شهید پرور مریانج حتی پیش از انقلاب‌اسلامی پرآوازه بوده و این دیار همواره میزبان علمای شاخص بوده است‌.

قاسمی فرزاد بیان کرد: در سال‌های ابتدای انقلاب‌ اسلامی نیز مردم بصیر، فهیم و انقلابی مریانج در مقابل تحرکات منافقین کوردل ایستادگی کرده و در دوران دفاع‌ مقدس نیز 160 شهید والامقام هدیه کردند.

وی عنوان کرد: شهر مریانج مسیر تردد بیش از 80 درصد زائران اباعبدالله‌(ع) به ویژه در ایام اربعین است و وجود مصلی برای این شهر تنها مختص مریانج نیست و از این ظرفیت برای میزبانی از زائران حسینی نیز استفاده می‌شود.

استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به وجود معادن سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در این منطقه، شهرداری مریانج بازارچه عرضه‌ صنایع‌دستی و سنگ‌های قیمتی و زینتی را ایجاد کند.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: صنعت کشاورزی، مزارع سرسبز و کشت سیر در همدان یک مزیت نسبی برای استان است و ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش که در جهان بی‌نظیر است، مورد توجه و پیگیری قرار دارد.

بازار تجاری و اقتصادی غرب کشور تقویت شود

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه صادرات محصولات صنایع‌دستی و کشاورزی مریانج با هماهنگی و انسجام بخش‌ اقتصادی استان پیگیری شود، افزود: تکمیل زنجیره ارزش در حوزه مبل و منبت با هم‌افزایی در شهر ملایر، مریانج و تویسرکان شکل گیرد و بازار تجاری و اقتصادی غرب کشور تقویت شود.

استاندار همدان با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه گردشگری باید با استفاده از سرمایه‌گذاران بخش‌ خصوصی باشد افزود: شناسنامه‌ مسکن استان تهیه شده و پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهرها با حضور فرمانداران و شهرداران با قوت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است