Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امین اسدی در حاشیه بازدید از دامداری های شهرستان رودسر، با بیان اینکه شهرستان رودسر بیشترین درگیری را با بیماری تب کریمه کنگو دارد، اظهار کرد: تا امروز هفت نفر در این شهرستان به بیماری مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه بیماران در رودسر مداوا شدند و فوتی نداشتیم، افزود: حدود ۱۴ استان در سطح کشور درگیر بیماری تب کریمه کنگو هستند، اما شهرستان رودسر در گیلان بیشترین موارد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو، از مردم خواست به توصیه های بهداشتی هنگام خرید و مصرف گوشت دام توجه کنند و گفت: برای گوشت هایی که تحت نظارت سازمان دامپزشکی در قصابی ها و هایپرمارکت ها به دست مردم می رسد، جای هیچگونه نگرانی درباره تب کریمه کنگو نیست.

اسدی، با بیان اینکه ذبح خارج از کشتارگاه درباره بیماری تب کریمه کنگو خطرناک است، خاطرنشان کرد: مردم حتما به توصیه ها توجه کنند و به ویژه در ایام عید قربان به مراکز تحت تایید دامپزشکی عرضه دام مراجعه داشته باشند.

وی با اشاره به توصیه های بهداشتی نگهداری گوشت قربانی، اضافه کرد: پس از ذبح دام حتما گوشت قربانی به مدت ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری شود تا از سلامت گوشت اطمینان حاصل کنید.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کریمه کنگو بیماری کریمه کنگو رودسر گیلان تب کریمه کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ۶۶ پهپاد بر فراز قلمرو «کراسنودار» و ۲ فروند پهپاد دیگر در شبه‌جزیره کریمه سرنگون شدند.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه اظهار کرد روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را در شب جمعه تا شنبه ۲۷ آوریل در منطقه کراسنودار (جنوب) و در کریمه ضمیمه شده رهگیری کرده است.

به نقل از ب.اف. ام. تی. وی، ونیامین کوندراتیف، فرماندار منطقه کراسنودار در تلگرام نوشت: «آنها سعی کردند به پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های نفتی حمله کنند، طبق اطلاعات موجود در محل، هیچ آسیب جدی وجود ندارد.»

ارتش اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را به خاک روسیه افزایش داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت گل گاوزبان از باغات اشکورات رودسر
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو