Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:59:29 GMT

احتمال تغییر کارگزار استقلال در لیگ بیست و دوم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۱۱۶

ظاهرا باشگاه استقلال با کارگزار فصل گذشته خود به اختلاف خورده است

شاید باشگاه استقلال با کارگزار فصل گذشته اش قطع همکاری کند.

به گزارش طرفداری، استقلال فصل گذشته با یک شرکت قرارداد کارگزاری امضا کرد و در خبر عقد قرارداد اینطور عنوان شد که کارگزار تعهد کرده است به این باشگاه 500 میلیارد تومان پول پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اما کارگزار استقلال در فصلی که گذشت نتوانست به تعهدات خود عمل کند و به همین دلیل احتمال دارد باشگاه با این شرکت برای لیگ بیست و دوم قطع همکاری کند.

هنوز قرارداد بین باشگاه استقلال و کارگزار این باشگاه فسخ نشده اما احتمال اینکه در روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد بسیار زیاد است.

 

بیشتر بخوانید:

بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس چقدر است؟

مسئول حقوقی سازمان لیگ: با استقلال مشکل نداریم بلکه با کارگزار آنها طرف هستیم

تسویه بدهی کارگزار استقلال به سازمان لیگ در پایان فصل

 

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد 80 میلیون یورویی چلسی برای ماتیاس دلیخت / گاتزتا توتی: رم از فروش زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح