Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:08:48 GMT

برگزاری نمایشگاه "طرح اسوه" در دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۱۶۶

برگزاری نمایشگاه 'طرح اسوه' در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، نمایشگاه "طرح اسوه" در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت افتتاح شد.

سید علی‌اصغر پوربهشت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه طرح اسوه حلقات تربیتی( عملکرد سال ۱۴۰۰) پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه الزهرا( س) صالحین در واقع به‌ منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر( عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل های فرهنگی، دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت ۳ روز در این مکان دایر است گفت: محصولات این نمایشگاه در قالب کارهای فرهنگی، هنری، جهادی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی هستند.

وی ضمن تشکر از خلاقیت‌های بسیجیان در این محصولات افزود: امروز باید بسیج در همه عرصه‌ها به عنوان یک الگو افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت سپاه دهدشت نمایشگاه طرح اسوه کهگیلویه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران