Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طرح حمایت از شرکت‌های دانش بنیان روز دوشنبه در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه در راستای حمایت از فعالیت  شرکت های دانش بنیان در شهر مشهد، با توجه به تعریف فعالیت واحدهای فناوری و نوآوری مجاز به استقرار در کاربری مسکونی منطبق بر ضوابط و مقررات طرح تفصیلی حوزه جنوب غرب مشهد، شهرداری مکلف است در صورت ارائه مجوز قانونی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یا متولیان قانونی دیگر توسط این شرکت‌ها، نسبت به صدور مجوز "استفاده از محل فعالیت" منطبق بر مصوبات شورای اسلامی شهر، به صورت رایگان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق این مصوبه شهرداری مشهد مکلف است، آثار مالی اجرای این مصوبه را در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ و بودجه‌های سنواتی خود لحاظ کند.

 نامگذاری معابر به نام شهدا

همچنین در جلسه امروز لایحه تغییر نام یک میدان و نامگذاری معابر فرعی به نام شهدا بررسی و مصوب شد، طبق این مصوبه میدان صبا به نام شهید "حجت‌الاسلام محمد اصلانی" نامگذاری شد، معبر فرعی بنی هاشم ۱۸ واقع در بلوار شهید رستمی ۱۵ با حفظ شماره به نام شهید "غلامعلی قربانی" و معبر فرعی گاز ۲ واقع در بلوار گاز با حفظ شماره به نام برادران شهید "علی اکبر و علی اصغر وطن‌دوست" نامگذاری شد.

 نامگذاری معبر فرعی سردار شهید ابراهیمی ۲۱ واقع در بلوار طبرسی ۳۸ با حفظ شماره به نام شهید "کاظم غلام‌زاده تدین" و نامگذاری معبر فرعی شهید رضوی ۱۸ واقع در بلوار شهید رضوی با حفظ شماره به نام شهید "محمد حسین تجنگی" از دیگر بندهای این مصوبه بود.

تصویب طرح الزام شهرداری به ارایه آیین نامه نحوه مشارکت و حمایت از نهادها و تشکل‌های عمومی و مردمی و تصویب لایحه افراز (تفکیک ملک) پروژه مشارکتی علویه از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز بود، طبق مصوبه لایحه تفکیک املاک پروژه مشارکتی علویه، شهرداری مکلف به پرداخت ۲۲ میلیارد تومان برای تحویل واحدهای این پروژه شد.

تذکر عضو شورا به شهرداری در خصوص معرفی ساختمان‌های ناایمن

حسن کریم‌دادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی امروز به شهردار در خصوص لزوم معرفی ساختمان‌های ناایمن و اقدام سریع شهردار در این خصوص تذکر داد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد حفظ شماره به نام شورای اسلامی شهر واقع در بلوار نام شهید معبر فرعی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان

موحد نیا در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آذرشهر از اهتمام جدی دولت در حمایت از شهرداری استان خبر داد و  گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری‌ها به مردم بیش از ۲۹۱۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در قالب کمک نقدی، اهدای رایگان خودرو سنگین و نیمه سنگین و همچنین تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های استان در سال گذشته از طرف دولت تخصیص یافته است. 

 

وی بر ضرورت ایجاد درامد پایدار توسط شهرداری‌ها افزود: برای دستیابی به توسعه متوازن شهری و برون از بحران مالی در شهرداری‌ها باید با تغییر نگرش‌ها و تدوین برنامه‌های اصولی، و تعریف منابع درامدی پایدار وضعتی اقتصادی و مالی شهرداری‌ها را تقویت نمایند. 

در پایان این مراسم عبدالله سیف زاده بعنوان شهردار جدید آذرشهر معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا