Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، استیون کینگ، یکی از مشهورترین نویسندگان ترسناک تمام دوران است و بسیاری از کتاب‌های او به فیلم‌های کلاسیک تبدیل شده‌اند. از کتاب‌هایی چون کنارم بایست «Stand By Me» و رستگاری در شاوشنگ «The Shawshank Redemption» گرفته تا کری «Carrie» و میزری «Misery».

کینگ از دهه ۱۹۷۰ که شروع به انتشار کتاب کرد، تقریبا حضور ثابتی در صنعت فیلم و سریال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کینگ همچنین از به اشتراک گذاشتن نظراتش درباره فیلم‌ها واهمه‌ای ندارد و مشهور است که سال‌ها، از اقتباس محبوب استنلی کوبریک از رمانش برای فیلم درخشش، فاصله می‌گرفت.

حساب توییتر او مدت‌ها است که کانونی برای به اشتراک گذاشتن نظرات این نویسنده درباره فرهنگ پاپ بوده است و این هفته، او توجه خود را به یکی از مشهورترین فرانچایزهای هالیوود معطوف کرده است: فیلم‌های ترنسفورمرز «Transformers» مایکل بِی. 

کینگ در توییتی نوشت: «من در بزرگسالی تنها از دیدن ادامه یک فیلم منصرف شدم: ترنسفورمرز.» و اگر شکی وجود داشته باشد که منظور نویسنده کدام فیلم از ترنسفورمرز بوده است، او در ادامه جای تردیدی باقی نگذاشته است: «اولین ترنسفورمرز، به کارگردانی مایکل بی.» 

در حالی که سخنان استیون کینگ برای مایکل بی تند بود، ممکن است که بی با نویسنده «رستگاری در شاوشنک» کاملا مخالف نباشد. بی اخیرا درباره برخی از شکست‌های این فرانچایز صحبت کرد و گفت که ای کاش پس از کارگردانی «Transformers: Dark of the Moon» از این مجموعه فیلم‌ها کنار می‌رفت.

بی گفت: «من خیلی از آنها را ساختم. استیون اسپیلبرگ گفت که بعد از ساخت سومی، دیگر ادامه ندهم و من هم گفتم همین کار را می‌کنم. استودیو التماس کرد که چهارمی را هم بسازم که فروش میلیاردی داشت. بعد گفتم تا همین‌جا بس است، اما باز هم به من التماس کردند. نباید ادامه می‌دادم، اما ساختن این فیلم‌ها سرگرم‌کننده بود.» 

در حالی که بی در نهایت به توصیه اسپیلبرگ گوش کرد و از کارگردانی فیلم‌های ترنسفورمرز کنار رفت، به نظر می‌رسد فرنچایز بدون او به خوبی راه خودش را می‌رود. کمپانی پارامونت قصد دارد سه‌گانه دیگری را با «Transformers: Rise of the Beasts» راه‌اندازی کند که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود. در این فیلم قرار است ران پرلمن، آنتونی راموس، پیتر کالن، لونا لورن ولز، دومینیک فیشبک و فرانک مارس بازی کنند. 

در حالی که باید دید آیا این مجموعه فیلم همچنان با همان قدرت در باکس آفیس حضور دارد یا نه، می‌توان تصور کرد که استیون کینگ برای آن بلیت نخواهد خرید. 

منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با کمی تغییر. 

کد خبر 687895 برچسب‌ها ادبیات فانتزی سینمای جهان ادبیات کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان هالیوود فیلم خارجی اینترنت - توییتر فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات فانتزی سینمای جهان ادبیات هالیوود فیلم خارجی اینترنت توییتر فیلم و سریال خارجی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟

تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت‌های لیگ و فصل آینده است. در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام‌ها هم مطرح شد، اما احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را دارد، پس از آنکه نتوانست تیم نساجی را به موفقیتی برساند از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. وی پس از آن به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد و در کنار امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی به موفقیتی برسد.

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها