Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:30:46 GMT

شکست دختران ایران برابر تایلند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۶۷۹۷

شکست دختران ایران برابر تایلند

در رقابت های جوانان دختر آسیا، ایران در نخستین دیدار نتیجه را به تایلند واگذار کرد. تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 برابر تایلند نتیجه را واگذار کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال قاره کهن آسیا از امروز (دوشنبه 13 تیرماه) آغاز شد و تیم ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پدیده بلوری‌زاده با امتیازهای 25 بر 23، ۲۵ بر 15 و ۲۵ بر ۱5 مغلوب حریف شدند تا تایلندی‌ها سه امتیاز کسب کنند. رویا فرخی، سارا بطا، اسما وطن‌خواه، رکسانا جدی، نازنین علیزاده سالکساری، ریحانه سادات فاضلی، مهسا قادری اردکانی، مبینا سادات غفاریان عنبرانی، مهدیه رحیمی زارع، زینب مدنی، زهرا رضایی و کیمیا کیانی بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند. در دو دیدار دیگر روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های چین و چین‌تایپه به ترتیب موفق به شکست سه بر صفر ازبکستان و هند شدند و مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها قبل از دیدار ایران و تایلند برگزار شد. ملی‌پوشان ایران سه شنبه 14 تیرماه در دومین مسابقه خود مقابل قزاقستان میزبان به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت 16 به وقت ایران آغاز خواهد شد. انتهای پیام /

به گزارش خبرگزاری برنا؛  بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال قاره کهن آسیا از امروز (دوشنبه 13 تیرماه) آغاز شد و تیم ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده با امتیازهای 25 بر 23، ۲۵ بر 15 و  ۲۵ بر ۱5 مغلوب حریف شدند تا تایلندی‌ها سه امتیاز کسب کنند.

رویا فرخی، سارا بطا، اسما وطن‌خواه، رکسانا جدی، نازنین علیزاده سالکساری، ریحانه سادات فاضلی، مهسا قادری اردکانی، مبینا سادات غفاریان عنبرانی، مهدیه رحیمی زارع، زینب مدنی، زهرا رضایی و کیمیا کیانی بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

در دو دیدار دیگر روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های چین و چین‌تایپه به ترتیب موفق به شکست سه بر صفر ازبکستان و هند شدند و مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها قبل از دیدار ایران و تایلند برگزار شد.

ملی‌پوشان ایران سه شنبه 14 تیرماه در دومین مسابقه خود مقابل قزاقستان میزبان به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت 16 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام //

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکست تایلند والیبال دختران تیم ملی بلوری زاده ایران در نخستین رقابت ها جوانان دختر سه بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا