Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:17:46 GMT

درهایی که پس از سال‌ها به روی قهرمانان باز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۱۱۳

درهایی که پس از سال‌ها به روی قهرمانان باز شد

حسین مقامی در مورد تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: با توجه به اینکه تجهیزات اردو در گلستان بود و باید به تهران منتقل می شد، به همین دلیل به دنبال بردن آنها به آکادمی ملی المپیک هستیم و تا دو سه روز آینده اردو با دعوت از نفرات آغاز خواهد شد.

وی در مورد حضور حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: او برای عرض تبریک به سجاد انوشیروانی به فدراسیون آمد و نشان داد که اهمیت زیادی به این رشته قائل است که بلافاصله پس از بازگشت از کره جنوبی این کار را انجام داد و قول داد هرکاری که از دستش بربیاید برای وزنه برداری انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: این فدراسیون متعلق به قهرمانانش است و حالا اگر در گذشته این در بسته شده بود، بحث دیگری است. اعتبار فدراسیون و وزنه برداری ایران از نام قهرمانانش است و باید به آنها بها داده شود. سجاد انوشیروانی نیز همین روال را دارد و باید از قهرمانان مثل بهداد سلیمی و کوروش باقری برای کمک دعوت کرد.

مقامی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی که گفته می‌شود یک عمل جراحی دیگر انجام داده است، گفت: روز گذشته با او تماس گرفتم و کار داشتم، اما تلفن همراهش در دسترس نبود و نتوانستیم پیگیر وضعیتش شویم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است کیانوش رستمی هم به اردو بیاید یا خیر، گفت: هنوز اسامی اردونشینان اعلام نشده و بنابراین نمی‌توانیم در این خصوصی چیزی بگوییم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که اعتبار تخصیصی مجلس برای وزنه‌برداری چقدر بوده است، عنوان کرد: طبق جدولی که من دیدم 5 میلیارد تومان بود که خیلی کم است. البته برای بیشتر شدن باید رئیس فدراسیون قبلی چکش کاری و چانه زنی می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. علیرضا دبیر و یا روسای دیگر هم اگر گرفته‌اند به خاطر چکش کاری بوده است. البته من شنیدم سال قبل نیز این اعتبار 5 میلیارد بوده که آن را هم به طور کامل نگرفته‌اند.

251 251

کد خبر 1647981

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور

مسابقات چهار وزن نخست وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه‌برداران کرمانی که موفق به کسب هفت مدال طلا شدند، پایان پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران که از روز گذشته در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان آغاز شد، با درخشش وزنه‌برداران کرمانی که موفق به کسب هفت مدال طلا شدند، پایان پیدا کرد.

در این دوره از مسابقات، ۱۲۶ وزنه‌بردار (۵۳ ورزشکار در بخش نوجوانان و ۷۳ ورزشکار در بخش جوانان) در کنار ۴۱ مربی از ۲۸ استان در بخش دختران مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در همدان به روی تخته می‌روند.

دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: زهرا پورامین (کرمان): ۴۴ کیلوگرم‌

دوضرب: زهرا پورامین (کرمان): ۵۰ کیلوگرم

مجموع: زهرا پورامین (کرمان): ۹۴ کیلوگرم

دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۳۸ کیلوگرم، حنانه بیژنی (ایلام): ۳۷ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم

دوضرب: حنانه بیژنی (ایلام): ۵۲ کیلوگرم، هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۴۶ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم

مجموع: حنانه بیژنی (ایلام): ۸۹ کیلوگرم، هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان): ۸۴ کیلوگرم، پرنیا افشار (خراسان رضوی): ۷۰ کیلوگرم

دسته ۴۹ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۴۰ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۳۵ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۳۲ کیلوگرم

دوضرب: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۴۹ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۴۹ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۴۰ کیلوگرم

مجموع: ساغر حاج محمدی (کرمان): ۸۹ کیلوگرم، متینا ثاقب ذبیحی (خراسان رضوی): ۸۴ کیلوگرم، فاطمه طهماسبی (چهارمحال و بختیاری): ۷۲ کیلوگرم

دسته ۵۵ کیلوگرم نوجوانان

یک‌ضرب: مریم کشتکار (فارس): ۶۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۴۸ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۴۳ کیلوگرم

دوضرب: مریم کشتکار (فارس): ۸۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۶۵ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۵۱ کیلوگرم

مجموع: مریم کشتکار (فارس): ۱۴۰ کیلوگرم، مهسا قیاسی (همدان): ۱۱۳ کیلوگرم، نگین سهراب پور پاریزی (کرمان): ۹۴ کیلوگرم

کد خبر 750973

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند