Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:57:51 GMT

مجهزترین مرکز درمانی ارتش در کردستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۴۱۷

مجهزترین مرکز درمانی ارتش در کردستان افتتاح شد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح مرکز شماره ۲ بیمارستان قرارگاه عملیاتی ارتش در کردستان را افتتاح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده نیروی زمینی و معاون هماهنگ‌کننده ارتش ساختمان شماره 2 بیمارستان پیامبر رحمت(ص) در قرارگاه عملیاتی ارتش در استان کردستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح سپس از توانمندی‌های رزمی و دفاعی قرارگاه عملیاتی 28 پیاده و گروه 33 توپخانه ارتش کردستان بازدید کرد و در جمع پرسنل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش به لحاظ تجهیزات، توان رزمی و نظامی و فناوری‌های پیشرفته امروز در بالاترین سطح خود قرار دارد.

این مرکز درمانی که در نزدیکی ساختمان‌ اصلی بیمارستان و با دسترسی آسان برای خانواده‌های نیروهای مسلح و آحاد مردم و در راستای طرح‌های لبیک 26 و 28 و اجرای اوامر سلسله مراتب فرماندهی و حمایت‌های مادی و معنوی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در مساحت 2 هزار متر مربع ساخته شده است.

سرلشکر باقری: تحرکات دشمنان را در "زمین و هوا" زیر نظر داریم/ ‌امنیت فوق‌العاده‌ای در مرزها‌ی کشور برقرار است + تصاویرسرلشکر سلامی: صهیونیست‌ها در دیوارهای بتنی خود محبوس شده‌اند/ سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه شد

این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، تحت نظر، تزریقات و پانسمان، تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه‌های تخصصی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و داروخانه شبانه‌روزی با رعایت استانداردهای طرح انطباق ساخته شده است.

انتهیا پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است