Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  گفت: با توجه به ادامه یافتن و ساکن بودن گرد و غبار مقرر شد که فردا سه شنبه چهاردهم تیرماه تمامی مراکز آموزشی، مهد‌های کودک و دستگاه‌های دولتی، به استثنای مراکز درمانی، امدادی، بانک‌ها و یگان‌های نظامی، در شهرستان‌های اصفهان، خوروبیابانک، اردستان، نایین، ورزنه، خمینی شهر، لنجان، برخوار، شاهین شهر و میمه، مبارکه، فلاورجان، جرقویه و نجف آباد تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از روز گذشته بر اثر فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در جنوب استان سمنان، مناطق مرکزی و شرق کشور و برخی از مناطق غرب استان اصفهان کیفیت هوا در بسیاری از شهرستان‌ها به شدت کاهش یافت و میانگین کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۸۱ AQI ناسالم برای عموم ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا تعطیلی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است