Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال برای همراهی تیم ملی ایران در دیدارهای حساس هفته سوم لیگ ملت‌ها راهی گدانسک در کشور لهستان می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ از روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه به میزبانی دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در هفته سوم با تمام توان به میدان می‌روند تا جواز حضور خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را کسب کنند.

در آستانه هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، رئیس فدراسیون والیبال بامداد روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه راهی گدانسک لهستان می‌شود تا پیش از دیدار ایران و لهستان دیداری با بازیکنان و کادر فنی داشته باشد و در چهار مسابقه مهم این هفته در کنار مردان والیبال ایران در لهستان باشد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در هفته دوم این رقابت‌ها نیز برای همراهی ملی‌پوشان به بلغارستان رفت و بلافاصله پس از پایان مسابقات برای شرکت در اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا به ایران بازگشت.

مردان والیبال ایران روزهای ۱۴ تا ۱۸ تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران ، لیگ ملت‌های والیبال 2022 ، محمدرضا داورزنی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال 2022 محمدرضا داورزنی والیبال ایران لیگ ملت ها هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران